سال آینده اولین کراس اوور فراری با نام Purosangue معرفی می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، سال ها است شایعاتی درباره خودروی شاسی بلند فراری به گوش می رسد اما انتشار تصاویری از یک خودروی کراس اوور پوشیده با برند فراری، رونمایی از اولین شاسی بلند فراری در سال آینده را قوت بخشیده است.

سال آینده اولین کراس اوور فراری با نام Purosangue معرفی می گردد

گفته می شوید این کراس اوور به نام Purosangue در سال 2022 معرفی شده و اکنون در حال طی کردن آخرین مراحل تست و توسعه خود است. تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو نیز اگرچه یک ماشین کاملا پوشیده را نشان می دهند ولی میزان متفاوت آن با دیگر خودروهای فراری کاملا مشهود است و به میزان یک خودروی کراس اوور نزدیک تر است.

گفته می گردد فراری در این خودروی خود از موتور V6 دو توربو نو استفاده نموده و یک پیشرانه هیبریدی خواهد داشت. البته، اخبار دیگری هم منتشر شده که می گویند یک موتور 3.9 لیتری V-8 در زیر کاپوت بلند آن استفاده شده و کنار آن یک موتور الکتریکی 161 اسب بخاری کار می گردد تا مجموع قدرت این خودرو به 700 اسب بخار برسد.

یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه، یک سیستم تعلیق قابل تنظیم ارتفاع و سیستم دینامیک کنترل لغزش از دیگر ویژگی هایی است که احتمالا در خودروی Purosangue شاهد خواهیم بود.

در ابتدا، گفته می شد فراری اولین خودروی شاسی بلند خود را براساس پلتفرم GTC4Lusso چهار چرخ متحرک توسعه می دهد ولی اطلاعات نو منتشر شده می گویند از یک معماری نو ماژولار موتور جلوی GT بهره می برد که اولین بار در سال 2020 روی خودروی کوپه روما شاهد بودیم.

نکته مهم این است که این پلتفرم نه تنها می تواند بسته سخت افزار AWD را پوشش دهد؛ بلکه از ابتدا برای پیشرانه های هیبریدی پلاگین پیشرفته است.

رئیس سابق فراری اعلام نموده بود این خودروسازی هرگز سراغ فراوری یک شاسی بلند نخواهد رفت ولی تصاویر لو رفته از خودروی نو این شرکت و فاصله زیاد از زمین و شکل طراحی و سیستم تعلیق طولانی و چهار چرخ متحرک نشان می دهد، فراری در حال ساخت حداقل یک کراس اوور است. مدیر فنی فراری برخلاف رئیس این شرکت، گفته است که هدف قراری ایجاد یک بخش نو است. احتمالا خودروی Purosangue جایگزین مدل GTC4Lusso دو در خواهد شد.

یک هنرمند فضای مجازی، با توجه به تصاویر منتشر شده از خودروی Purosangue و زبان طراحی خودروهای نسل نو فراری، اقدام به ساخت یک رندر غیر رسمی از اولین کراس اوور این شرکت نموده است که اتفاقا بسیار شیک و دوست داشتنی از آب درآمده است:

در این رندر، خودروی Purosangue کاملا صاف و ساده با یک سری خطوط روان در بدنه توصیف شده است. جلوپنجره و چراغ ها شبیه به فراری روما هستند و فرم عقب و طراحی کلی ستون به فورد Mach-E شبیه شده است.

احتمالا، این رندر به طراحی نهایی خودروی Purosangue نزدیک باشد ولی همواره این خودروساز چیزهایی برای غافل گیر کردن رسانه ها دارد.

فراری دارد کراس اوور Purosangue را برای رقابت با اوروس لامبورگینی و مدل نو DBX AMR استون مارتین روانه بازار می نماید.

منبع: یک پزشک
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7948

به "سال آینده اولین کراس اوور فراری با نام Purosangue معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال آینده اولین کراس اوور فراری با نام Purosangue معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید