ستاره های NBA آماده بازی در المپیک هستند، حضور جیمز هنوز معین نیست

به گزارش پرسینا بلاگ، پس از نتایج ضعیف تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2019 چین و کسب جایگاه نازل هفتمی، ستاره های NBA به خط شده اند تا برای تیم ملی این کشور در المپیک بازی کنند.

ستاره های NBA آماده بازی در المپیک هستند، حضور جیمز هنوز معین نیست

به گزارش خبرنگاران، استیفن کری، دریموند گرین و کلی تامپسون، ستاره های تیم گلدن استیت وریرز در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا در کنار دیمین لیلارد از پورتلند تریل بلیزرز، آمادگی خود برای حضور در المپیک 2020 توکیو اعلام کردند.

پس از نتایج ضعیف تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2019 چین و کسب جایگاه هفتمی، ستاره های لیگ NBA به خط شده اند تا برای تیم ملی این کشور در توکیو بازی کنند.

جیمز هاردن از هیوستون راکتس و آنتونی دیویس از لس آنجلس لیکرز نیز برای بازی در تیم ملی آمریکا آماده هستند.

حضور لبران جیمز، فوق ستاره 35 ساله لیکرز اما هنوز مشخص نیست. او می گوید: من عاشق بازی در تیم ملی هستم و علاوه بر آن می خواهم در سلامتی کامل باشم که برای من مهمترین مسئله است. من از نتیجه تیم آمریکا در تابستان اصلاً خشنود نیستم. بازیکنان تیم ملی مثل برادر هستند و من می دانم که همه آنهایی که در جام جهانی بازی کردند، نهایت توان خود را به کار گرفتند اما نتیجه ای که گرفتند دور از انتظار ما بود.

جیمز ادامه داد: باید ببینیم در جریان فصل پیش رو چه پیش می آید. من امیدوارم فرصتی هم پیدا کنم تا با سرمربی تیم ملی صحبت کنم و از اهداف و نظرات او در مورد المپیک آگاه شوم. من همیشه همراه طرفدار پر و پا قرص تیم ملی آمریکا هستم.

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1677

به "ستاره های NBA آماده بازی در المپیک هستند، حضور جیمز هنوز معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره های NBA آماده بازی در المپیک هستند، حضور جیمز هنوز معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید