سمپاشی سرا های دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: پس از پایان ضدعفونی و گندزدایی فضاهای پردیس مرکزی دانشگاه، عملیات سمپاشی در سطح سراهای دانشجویی نیز انجام شد.

سمپاشی سرا های دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به سمپاشی سرا های دانشجویی این دانشگاه گفت: هفته نخست اسفندماه و در پی شیوع ویروس کرونا، سراهای داشجویی تخلیه شدند. پس از خروج دانشجویان از خوابگاه ها و تعطیلی دانشگاه ، مرکز بهداشت و درمان، معاونت دانشجویی و مدیریت امور اداری بصورت مشترک در قالب یک تیم ستادی و اجرایی به ضدعفونی کردن سراهای دانشجویی و محیط دانشگاه پرداختند. به همین دلیل معاونت آموزشی در اقدامی سریع و پس از امکان سنجی آموزش مجازی غیرحضوری، به همه دانشگاهیان وعده راه اندازی این دوره ها را داد. این اقدام موفقیت آمیز هم اکنون با همکاری اساتید و دانشجویان در حال انجام است.

زمان کنترل ویروس کرونا در کشور تعیین نیست

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زمان کنترل ویروس کرونا در کشور تعیین نیست و به گفته برخی از مسئولان تا خردادماه سال 99، بیش از سه ماه دیگر ادامه خواهد داشت، مسئولان دانشگاه برای ادامه فعالیت خود تمهیداتی اندیشیده اند.

سمپاشی در خوابگاه های پردیس مرکزی در روزهای 17، 18 و 19 اسفندماه

نصرتی شرح داد: از جمله این تمهیدات، استمرار در ضدعفونی کردن سراهای دانشجویی و فضای عمومی دانشگاه است که بر این اساس عملیات سمپاشی در خوابگاه های پردیس مرکزی با هدف ریشه کنی حشرات موذی از جمله ساس و سوسری در روزهای 17، 18 و 19 اسفندماه با نظارت کارشناس مرکز بهداشت و درمان و نماینده امور خوابگاه ها صورت پذیرفت.

وجود ژل ضدعفونی در سطح دانشگاه و خوابگاه ها و ارائه دستکش یک بار مصرف

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: به نظر می رسد در صورت بازگشایی دانشگاه؛ وجود ژل ضدعفونی در سطح دانشگاه و خوابگاه ها و ارائه دستکش یک بار مصرف با هزینه کم به دانشجویان از اقداماتی است که مسئولان دانشگاه از هم اکنون باید برای فراهم کردن آن می بایست تمهیداتی در نظر بگیرند.

یومی بلاگ: یومی بلاگ | آرشیو خبری و مقالات متنوع وب

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3636

به "سمپاشی سرا های دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمپاشی سرا های دانشجویی پردیس مرکزی دانشگاه تربیت مدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید