ضدعفونی مستمر ناوگان برون شهری همدان

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و رعایت بهداشت، اتوبوس های ناوگان برون شهری شستشو و ضد عفونی می شوند.

ضدعفونی مستمر ناوگان برون شهری همدان

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری انقلاب همدان در مصاحبه با خبرنگار از ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نگرانی عمومی از انتشار آن و به منظور جلوگیری از آلودگی و افزایش ریسک آن، با نظر و همکاری دانشگاه علوم پزشکی بر رعایت موارد بهداشتی و پاکیزگی عمومی پایانه های مسافربری در دستور کار نهاده شد.

او اضافه کرد: به همین منظور علاوه بر نصب بنر های آموزش بهداشت در پایانه ها، شستشو و ضدعفونی کردن اتوبوس ها و الزام پیاده کردن مسافران در محل ترمینال مورد تاکید نهاده شده است.

پناهنده ادامه داد: نظافت مستمر صندلی های اتوبوس و محل استقرار مسافران، سرویس بهداشتی، نمازخانه و خوابگاه رانندگان از جمله مواردی است که نسبت به ضدعفونی و بهداشتی کردن آن تأکید شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: این تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه ضمن ارتقای ضریب ایمنی سلامت، می تواند موجب آسودگی خاطر شهروندان استفاده نماینده از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی گردد.

پناهنده همچنین از تشکل های صنفی مسافربری، شرکت های مسافربری و رانندگان خواست، علاوه بر نظافت و ضدعفونی، از ناوگانی استفاده نمایند که استاندارد و مجهز به تجهیزات کامل و فاقد هرگونه نقص فنی باشد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3509

به "ضدعفونی مستمر ناوگان برون شهری همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضدعفونی مستمر ناوگان برون شهری همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید