سپاهان با یک بیانیه وارد جابجایی شد ، واکنش به جدایی و جذب بازیکنان تازه

به گزارش پرسینا بلاگ، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد آخرین شرایط نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و بعلاوه شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه ای صادر کرد.

سپاهان با یک بیانیه وارد جابجایی شد ، واکنش به جدایی و جذب بازیکنان تازه

به گزارش خبرنگاران متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

به اطلاع می رساند در مورد فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با توجه به رویکرد حرفه ای و برنامه ریزی اجرا شده، محور فعالیت های حوزه فوتبال باشگاه بر مبنای انعقاد قراردادهای طولانی مدت ساماندهی و پی ریزی شده و بسیاری از بازیکنان فصل گذشته تیم، با این باشگاه برای فصل آینده با باشگاه قرارداد دارند.

طی روزهای گذشته و پس از درخواست سرمربی محترم تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، مذاکره با بازیکنان مدنظر، بر اساس ارزیابی های حرفه ای و معیارهای فنی و آنالیز های پزشکی صورت گرفته و در روزهای آینده، جزئیات این موضوع از مبادی رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

بدیهی است باشگاه هرگونه شایعه در مورد جذب بازیکن نو یا جدایی بازیکنان خود را تأیید نخواهد کرد و تنها منبع اطلاع رسانی در این زمینه، سایت و صفحه رسمی باشگاه خواهد بود.

با توجه به حضور قطعی فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و برنامه ریزی دقیق اجرا شده در راستای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی، باشگاه کوشش خود را به منظور حضور شایسته و مقتدرانه در این مسابقات صورت خواهد داد و امیدوار است که نماینده شایسته ایران عزیز در مسابقات آسیایی فوتبال باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8256

به "سپاهان با یک بیانیه وارد جابجایی شد ، واکنش به جدایی و جذب بازیکنان تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان با یک بیانیه وارد جابجایی شد ، واکنش به جدایی و جذب بازیکنان تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید