شایعات خنده دار درباره فرهاد مجیدی و استقلال

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: استقلال با تغییر کادر مدیریتی تا حدودی به آرامش رسیده و حالا به نظر می رسد با یکی دو خرید دیگر، مهیای آغاز فصل نو رقابت های لیگ برتر می گردد. در این میان البته اتفاق مهمی هم اتفاق افتاده و مصطفی آجرلو، مدیرعامل نو باشگاه با تمدید قرارداد فرهاد مجیدی، پیغام روشنی برای کادر فنی استقلال فرستاده است.

شایعات خنده دار درباره فرهاد مجیدی و استقلال

به گزارش خبرنگاران، با این وجود، اما به نظر می رسد سرمربی استقلال این روز ها کار سختی پیش رو دارد، چون هنوز فصل آغاز نشده، شایعات زیادی درباره همکاری یا عدم همکاری او با استقلال به گوش می رسد. البته که تعدادی از این شایعات آن قدر عجیب است که بیش از باورپذیری، خنده دار به نظر می رسند!

تازه ترین موضوعی که درباره فرهاد مجدی اسم شده این است که در قرارداد او بندی گنجانده شده که اگر در نیم فصل اول سه شکست بخورد، از کار برکنار می گردد و سرمربی جدیدی به استقلال می آید. این موضوع از آن جهت بحث برانگیز است که اگر قرار به اعمال چنین بندی در قرارداد فرهاد مجیدی بود چه نیازی به تمدید قرارداد او با استقلال به مدت 3 سال است؟ مدیری که نمی خواهد نیم فصل به مجیدی فرصت بدهد، چه نیازی به تمدید قرارداد او دارد؟ از این گذشته، با فرض پذیرش چنین شایعه ای، اگر فرهاد مجیدی و استقلال در نیم فصل سه بار شکست بخورند و رقبا، 4 شکست بیاورند تکلیف چیست؟ آیا فرهاد مجیدی باز هم اخراج می گردد؟ اگر فرهاد مجیدی با سه شکست صدرنشین گردد و یا در بین سه تیم بالای جدول باشد و اختلاف امتیازی اش با آن ها یکی دو امتیاز باشد، باز هم فرهاد مجیدی اخراج می گردد؟

به نظر می رسد مطرح شدن چنین شایعات خنده داری درباره فرهاد مجیدی و استقلال بیش از آنکه به واقعیت نزدیک باشد برای برهم زدن تمرکز کادرفنی و مدیریتی باشگاه استقلال باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7837

به "شایعات خنده دار درباره فرهاد مجیدی و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات خنده دار درباره فرهاد مجیدی و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید