طراح تحریم های ایران: امیدوارم مخالفان برجام اکنون شادمان باشند، اگرچه شک دارم

به گزارش پرسینا بلاگ، طراح تحریم های ایران، کاهش سطح تعهدات برجامی از سوی کشورمان را باعث گسترش دامنه تنش هایی دانست و گفت با این وجود هر دو طرف(آمریکا و ایران) اقداماتی انجام خواهند داد که وضع را بسیار سخت تر می نماید.

طراح تحریم های ایران: امیدوارم مخالفان برجام اکنون شادمان باشند، اگرچه شک دارم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ریچارد نفیو، که از او به عنوان طراح تحریم های ایران در دولت اوباما یاد می گردد با انتشار چند پیغام توییتری به اقدام متقابل ایران و کاهش سطح تعهدات برجامی کشورمان واکنش نشان داد. وی درباره این اقدام نوشت: معتقدم که وضعیتی که پیش آمد خوب نیست اما بهتر از چیزی است که نگرانش بودم و صراحتاً باید بگویم بهتر از چیزی است که باید انتظارش را داشت.

ریچارد نفیو در ادامه نوشت: توافق بزرگ تری وجود دارد؟ فرصتی 60 روزه وجود دارد. این همان گسترش دامنه تنش هاست که من و بسیاری دیگر هشدار آن را داده بودیم. چراکه الان هیچ یک از طرف ها تمایلی برای عقب نشینی ندارند و هر دو اقداماتی انجام خواهند داد که وضع را بسیار سخت تر نمایند.

وی اضافه کرد: البته هر دو طرف می توانند سر عقل بیایند اما طرف آمریکایی راه طولانی تری باید بپیماید که برای آن کمترین تمایل را به خرج می دهد. امیدوارم مخالفان برجام امروز صبح شاد باشند. (اگرچه شک دارم که این طور باشد).

310 310

سفر به دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سرگرمی: پرسینا بلاگ، سیستم مدیریت محتوا پرسینا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 479

به "طراح تحریم های ایران: امیدوارم مخالفان برجام اکنون شادمان باشند، اگرچه شک دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح تحریم های ایران: امیدوارم مخالفان برجام اکنون شادمان باشند، اگرچه شک دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید