عکس انواع مدل مبلمان استیل

به گزارش پرسینا بلاگ، مبلمان استیل یکی از پرطرفدارترین انواع مبل است. این نوع مبلمان مناسب ترین گزینه برای خانه های مدرن و سلطنتی می باشد. منبت کاری که روی چوب مبل های استیل می گردد یکی از مهم ترین دلایل ابهت و شیک بودن این نوع مبل است.

عکس انواع مدل مبلمان استیل

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - مبلمان به دو دسته تقسیم می گردد. مبلمان راحتی و مبلمان استیل. مبلمان راحتی بیشتر در قسمت نشیمن خانه استفاده می گردد و برای مواقعی که اعضای خانه می خواهند دور هم جمع شوند و فضای صمیمی تری حاکم است، مناسب می باشد. مبلمان استیل که رسمی تر هستند، در قسمت پذیرایی خانه چیده می شوند و برای زمان هایی که مهمان می آید استفاده می گردد. مبلمان راحتی تمام پارچه هستند ولی در مبلمان استیل علاوه بر پارچه از چوب منبت نیز استفاده می گردد. پایه های این نوع مبلمان بلند می باشد و برای اینکه مهمان خسته نگردد مناسب تر است.

معمولا در خانه های عظیم از دو دست مبلمان استفاده می گردد که بیشتراً یک دست آن از نوع مبلمان استیل می باشد. در خانه های کوچک که فضای کافی برای دو دست مبلمان وجود ندارد، افراد خانه ترجیح می دهند از مبلمان راحتی استفاده نمایند.

مبلمان استیل در طرح ها و رنگ های مختلفی فراوری می شوند و بسته به سلیقه افراد انتخاب می شوند. بیشتر آنها رنگ های روشن دارند که معمولاً با هر سلیقه و هر دکوراسیونی سازگار است و فضای خانه را روشن تر می نماید. پارچه ای که برای آنها استفاده می گردد اغلب از دو نوع ساده و طرح دار می باشد.

در ادامه بعضی از جدیدترین و شیک ترین نمونه های مبلمان استیل را خواهید دید:

منبع: setare.com
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6135

به "عکس انواع مدل مبلمان استیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس انواع مدل مبلمان استیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید