فتاح: پلاسکوی جدید تا انتها سال تکمیل می گردد ، استقرار کسبه تا اردیبهشت 1400

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در حال حاضر ساختمان جدید پلاسکو پیشرفت فیزیکی معادل 85 درصد دارد و انشالله ساختمان جدید تا انتها سال 99، به پیشرفت فیزیکی 94 درصد خواهد رسید و مراحل احداث آن تکمیل می گردد.

فتاح: پلاسکوی جدید تا انتها سال تکمیل می گردد ، استقرار کسبه تا اردیبهشت 1400

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از پروژه پلاسکو در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارمین سالگرد سانحه پلاسکو، امروز فرصت مناسبی بود که به همراه تعدادی از مدیران شهرداری و بعضی از کسبه این ساختمان، بازدیدی از فرایند ساخت و احداث ساختمان جدید پلاسکو داشته باشیم.

رییس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در حال حاضر ساختمان جدید پلاسکو پیشرفت فیزیکی معادل 85 درصد دارد و انشالله ساختمان پلاسکوی جدید تا انتها سال 99، به پیشرفت فیزیکی 94 درصد خواهد رسید و مراحل احداث آن تکمیل می گردد.

وی ادامه داد: در این مدت ما به واسطه شیوع کرونا و تورم قابل توجهی که تجربه کردیم و همچنین بدلیل محدودیت هایی که در احداث ساختمان جدید پلاسکو داشتیم با مشکلاتی روبرو بودیم، ولی همه این محدودیت ها مانع ادامه ساخت و ساز ها نشد و کار به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام ادامه یافت.

فتاح با بیان اینکه ما به دنبال رعایت تمام استاندارد ها در احداث پلاسکوی جدید بوده و هستیم گفت: تمام ضوابط شهرداری، نظام مهندسی، آتش نشانی و سازمان میراث فرهنگی در ساخت پلاسکو جدید رعایت شده است.

رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به اخذ پروانه پلاسکو و صدور آن توسط شهرداری تهران گفت: شهرداری همیشه در طول ساخت و ساز این پروژه با بنیاد همکاری نموده و هیچ گاه آن ها مانع از احداث ساختمان پلاسکو نشده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری حقوقی داشته که ما موظف به پرداخت آن بوده ایم ادامه داد: ساختمان قبلی پلاسکو دارای پارکینگ نبوده، ولی ما برای رعایت ضوابط و مقررات شهری، قول دادیم تا با مقاوم سازی پارکینگ پروانه، از این پارکینگ برای ساختمان جدید پلاسکو استفاده کنیم.

رییس بنیاد مستضعفان با تاکید بر ایمنی کامل ساختمان جدید پلاسکو، گفت: ما برای نمای ساختمان پلاسکو نیز تعامل خوبی را با شهرداری و دستگاه های مختلف داشتیم و انشالله نمای این ساختمان نیز تا انتها بهمن تکمیل می گردد و ساختمان جدید پلاسکو، ایمن تر و زیباتر از قبل احداث می گردد.

فتاح درخصوص زمان استقرار کسبه در ساختمان جدید نیز گفت: با توجه به اینکه استقرار کسبه در ساختمان جدید، منوط به انجام مراحل و فرایند های قانونی برای تحویل مغازه ها است، کسبه این ساختمان از اردیبهشت ماه می توانند در ساختمان جدید مستقر شوند.

وی در انتها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: ما ایثار و جانفشانی این عزیزان را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و انشالله یادمانی برای این شهدای گرانقدر در ساختمان جدید پلاسکو احداث می گردد.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6349

به "فتاح: پلاسکوی جدید تا انتها سال تکمیل می گردد ، استقرار کسبه تا اردیبهشت 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاح: پلاسکوی جدید تا انتها سال تکمیل می گردد ، استقرار کسبه تا اردیبهشت 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید