لزوم تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق گردشگری

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز برلزوم تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق گردشگری تاکید نمود.

لزوم تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق گردشگری

به گزارش از،کمیسیون توریستی و زیارت شورای شهر شیراز با موضوع تعامل و هم اندیشی با صنوف، اتحادیه ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی برگزار گردید.

در اولین جلسه هم اندیشی صنوف، اتحادیه ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی در مجموع بالغ بر 30 طرح و پیشنهاد موثر و کاربردی در زمینه های مختلف به دست آمد و مقرر شد در جلسات بعد مورد آنالیز بیشتر قرار بگیرند.

محمد فرخ زاده ضمن تأکید بر لزوم مشارکت همه ارگان های دولتی، شورا، شهرداری و بخش خصوصی در جهت حل مسائل مربوط به حوزه شهری، هدف از برگزاری این جلسه را همفکری، اخذ پیشنهادات، نظرات، پیگیری مطالبات و در نهایت ارتقا و توسعه توریستی شهر شیراز دانست.

به گفته رئیس کمیسیون توریستی و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز عمده مسائل فعالان حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی شامل تسریع در فرآیند صدور مجوز های مربوطه، توجه ویژه به بافت تاریخی و فرهنگی، توجه به موضوع توریستی مذهبی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع)، طراحی و ساخت المان های مرتبط با صنایع دستی و هنر های مکتب شیراز، نامگذاری برخی از خیابان ها و میادین به نام صنایع دستی، تعریف و طراحی راستا های توریستی، برگزاری رویداد های جاذب توریست، تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق زیرساخت های توریستی، ساماندهی تابلو های راهنما، ارتقا و توسعه خدمات شهری اطراف اماکن توریستی است.

فرخ زاده ضمن تشکر از دغدغه مندی اعضای کمیسیون و روسای صنوف، اتحادیه ها و فعالان بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی بر لزوم و اهمیت تکرار این جلسات و پیگیری موارد مطرح شده تأکید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7801

به "لزوم تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تدوین مصوبات تشویقی در جهت رونق گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید