مایکروسافت قابلیت reply-all را منسوخ می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از تلگراف، به زودی قابلیت reply-all منسوخ می گردد. تعدادی زیادی از کارمندان به طور اشتباهی یک ایمیل را به تمام همکاران خود ارسال می نمایند و این امر زنجیره ای از انبوه ایمیل ها را به وجود می آورد که اینباکس فرد را پر می نمایند.

مایکروسافت قابلیت reply-all را منسوخ می نماید

به همین دلیل نرم افزار ایمیل مایکروسافت به کاربر هشدار می دهد تا چنین اشتباهی را انجام ندهد و اجازه نمی دهد رشته ایمیل ها به افراد ارسال گردد.

سال گذشته ویژگی Reply All Storm Protection اعلام و هفته گذشته به نرم افزار Office 365 افزوده شد. این ویژگی برای ردیابی رشته ایمیل هایی با بیش از 5 هزار دریافت کننده ساخته شده است. در این حالت فرد reply all را در یک ساعت حداقل 10 بار تکرار می نماید.

در صورت ارسال ایمیلی برای بیش از 5 هزار دریافت کننده ، قابلیت reply برای رشته ایمیل مذکور به مدت 4 ساعت مسدود می گردد. به گفته مایکروسافت این ویژگی علاوه بر جلوگیری از پر شدن اینباکس افراد، مزایای دیگری نیز دارد. ایمیل های Reply-all به اختلال در کسب و کار منجر می گردد و در بعضی موارد حتی ایمیل شرکت را برای مدتی دچار مشکل می نماید.

در حال حاضر نمی توان تعداد دریافت کنندگان رشته ایمیل را تعیین کرد اما مایکروسافت در نظر دارد چنین ویژگی را در آینده ارائه کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4846

به "مایکروسافت قابلیت reply-all را منسوخ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت قابلیت reply-all را منسوخ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید