مردم عراق بار دیگر بر مخالفت خود با اشغالگری آمریکا تاکید کردند

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اظهار داشت که مردم عراق روز آدینه بار دیگر بر مخالفت کامل خود با اشغالگری آمریکا در کشورشان تاکید کردند.

مردم عراق بار دیگر بر مخالفت خود با اشغالگری آمریکا تاکید کردند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

حزب الله در بیانیه خود آورده است: جمعیت میلیونی در خیابان ها و میادین بغداد اعلام کردند که مردم عراق آزاده و سازش ناپذیر هستند و امکان ندارد به باقی ماندن اشغالگری در خاک میهن خود رضایت دهند.

حزب الله لبنان با تمجید از این گردهمایی میلیونی مردم عراق که نشانگر وحدت و صف یکپارچه آنها در مواجهه با اشغالگری و هیمنه آمریکا است، توضیح داد: مواضع شجاعانه و قدرتمند در پایتخت عراق ابراز صادقانه امت عربی و اسلامی است که از اشغالگری آمریکا و سیطره آن بر مقدرات و امکانات خود به تنگ آمده اند و امید است که نقطه شروع جنبش ها و تظاهرات گسترده در کشورهای عربی و اسلامی باشد که تمام منطقه را از اشغالگران و ادوات آن آزاد می سازد.

در بیانیه حزب الله همچنین تاکید شده است که مردم بزرگ عراق با تمام گروه ها، احزاب و رویکردهای سیاسی متنوع خود به این راستا بزرگ و مبانی، اهداف و شعارهای آن پایبند خواهد بود و در راستای تحقق عملی آن به گونه ای که عراق، آزاد، یکپارچه، مستقل و خالی از نیروهای اشغالگر خارجی و تاثیرات آنها باشد کوشش خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3175

به "مردم عراق بار دیگر بر مخالفت خود با اشغالگری آمریکا تاکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم عراق بار دیگر بر مخالفت خود با اشغالگری آمریکا تاکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید