مسابقات جهانی فرایر، گالوا و هیپاتیا در ایران با حضور دانش آموزان برگزار گردید

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - انجمن ریاضی دانان جوان هجدهمین دوره مسابقات بین المللی واترلو کانادا با عنوان فرایر، گالوا و هیپاتیا را با حضور دانش آموزان پایه های نهم، دهم و یازدهم برگزار کرد.

مسابقات جهانی فرایر، گالوا و هیپاتیا در ایران با حضور دانش آموزان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی انجمن ریاضی دانان جوان، داوود مولوی دبیر انجمن ریاضی دانان جوان در این باره گفت: این مسابقات که صبح روز آدینه 23 فروردین در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار گردید؛ هجدهمین دوره مسابقات واترلوی کانادا بود که به ترتیب آزمون فرایر برای مقطع نهم، گالوا برای مقطع دهم و هیپاتیا برای مقطع یازدهم بود.

مولوی ادامه داد: یکی از تفاوت های این مسابقه با مسابقات دوره قبلی در نوع سوالات بود که دانش آموزان در این مسابقه باید به صورت تشریحی به سوالات پاسخ می دادند.

او افزود: نتایج این مسابقه طی 2 تا 4 هفته آینده از سوی دانشگاه واترلو معین خواهد شد.

دبیر انجمن ریاضی دانان جوان اشاره نمود: انجمن ریاضی دانان جوان در کنار فعالیت های خود در برگزاری آزمون ها و مسابقات بین المللی با کوشش و پیگیری فراوان به کشف و پرورش استعدادهای برگزیده می پردازد و با ارائه طیف گسترده ای از خدمات جهت رشد و شکوفایی را برای همه علاقه مندان به ریاضی در هر سطح و مقطعی که به انجمن بپیوندند فراهم می نماید.

علاقه مند عضویت در انجمن ریاضی دانان جوان و شرکت در این مسابقات می توانند با شماره 02143061 تماس یا به سایت انجمن ریاضی دانان جوان به آدرس www.student.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4487

به "مسابقات جهانی فرایر، گالوا و هیپاتیا در ایران با حضور دانش آموزان برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسابقات جهانی فرایر، گالوا و هیپاتیا در ایران با حضور دانش آموزان برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات جهانی فرایر، گالوا و هیپاتیا در ایران با حضور دانش آموزان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید