مطهری: مصدومیت بازیکنان طبیعی است

به گزارش پرسینا بلاگ، مربی پرسپولیس می گوید مصدومیت بازیکنان امری طبیعی است و مربیان باید برای این اتفاق آماده شوند.

مطهری: مصدومیت بازیکنان طبیعی است

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم اظهار کرد: امیدوارم در آغاز بازی های لیگ از لحاظ بدنی و فیزیکی در شرایط خوبی قرار داشته باشیم و انشاالله بتوانیم بازی نخست خودمان در لیگ برتر را برگزار کنیم.

او درباره مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: این موضوع طبیعی است و ما مربیان خودمان را برای این چالش ها آماده می کنیم. انصاری از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و جراحی کرد. محمد نادری هم مشکل کوچکی دارد و زیر نظر کادر پزشکی است که به زودی به تیم ملحق گردد.

مربی پرسپولیس درباره غیبت اوساگونا در تمرینات تیمش اعلام نمود: مشکل اوساگونا نبود پرواز به سمت ایران است تا خودش را به تیم برساند. همه می دانیم او بازیکن تیم ما است و ما منتظر بازگشت او در اولین فرصت هستیم.

وی درباره جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم و بهم خوردن تمرکز او در حین مسابقات، اظهار کرد: بیرانوند قراردادی با تیم آنتورپ دارد و باید به آن قرارداد هم پایبند باشد. این اتفاق ریتم کاری او را بهم ریخت. بیرانوند هم دوست دارد به کارش ادامه دهد تا بازی ها تمام گردد. ضمن اینکه ما دو دروازه بان خوب داریم. رادوشوویچ همواره خوب بوده و در خدمت تیم است. از بابت دروازه بان نگرانی نداریم.

مطهری درباره پیامدهای برگزاری لیگ برتر نیز اظهار کرد: برگزاری بازی ها یاری می نماید در نهایت تیم ملی شرایط بهتری داشته باشد. دوستان یک سری استدلال برای خود دارند. ما همواره گفتیم که اولویت باشگاه پرسپولیس و کادرفنی سلامت ورزشکاران و جامعه است. در نهایت فکر می کنم با آغاز فوتبال شور و نشاط لازم به جامعه تزریق می گردد تا مردم با فوتبال آرامش و حس بهتری داشته باشند.

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4701

به "مطهری: مصدومیت بازیکنان طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: مصدومیت بازیکنان طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید