معرفی شبکه اجتماعی لاین (line)

به گزارش پرسینا بلاگ، لاین (line) در سال 2011 در ژاپن راه اندازی شد و طی دو سال بزرگترین شبکه اجتماعی ژاپنی شناخته شد. لاین (line) یک اپلیکیشن پیام رسان فوری است.

معرفی شبکه اجتماعی لاین (line)

لاین (line) یک اپلیکیشن پیام رسان فوری برای تلفن هایهوشمند و رایانه های شخصی می باشد. لاین (line) به کاربران امکان می دهد تا با یکدیگر پیام های متنی، عکس، ویدئو و موسیقی را مبادله نمایند. همچنین لاین (line) امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را بااستفاده از بسترهای اینترنتی (Voip) برایکاربران فراهم نموده است .

لاین (line) در سال 2011 در ژاپن راه اندازی گشت و درطی دو سال بزرگترین شبکه اجتماعی ژاپنی شناخته شد. به صورتی که در نوامبر سال 2013تعداد کاربران لاین (line) در سطح دنیای به 300 میلیون نفر می رسید کهدر این آمار فقط 50 میلیون نفر از ژاپنی ها بودند .

لاین (line) در ابتدا برایگوشی های هوشمند اندروید و IOS عرضه شد ولی سپس درآگوست سال 2012 نسخه مربوط به گوشی های بلک بری لاین (line) هم ارائه شد.نسخه ویندوز فون و آشا هم یک سال بعد و در سال 2013 برای کاربران عرضه شد.

تغییرات لاین

در آگوست سال 2013 با اضافه شدن قسمتی به نام تایم لاین ( Time line)، لاین (line) از یک پیام رسانفوری به یک شبکه اجتماعی مبدل شد و عملکرد آن عوض شد. اضافهشدن دکمه های لایک، امکان درج کامنت، امکان تشکیل گروه ها و تخصیص پروفایل شخصیبرای افراد هر چه بیشتر ماهیت این برنامه را به یک شبکه اجتماعی نزدیک نمود.

این شبکه اجتماعی به کاربران امکان می دهد تا به وسیله اینترنتبه صورت رایگان با دوستان و اقوام خود در داخل و خارج کشور تماس بگیرند و برایآنها پیامک ارسال نمایند .

اگر نگران قبض خاتمه دوره موبایل خود می باشید و به دنبال راه حل هایمختلفی هستید تا بتوانید این هزینه ها را پایین بیاورید، با دسترسی به اینترنتگزینه های بسیاری برای جلوگیری از افزایش هزینه ها موجود می باشد که یکی از آنهاهمین اپلیکیشن لاین (line) است .

کاربران لاین (line) تنها کافیست این نرم افزار را بر روی اسمارت فون خود نصب نمایند و پس ازآن می توانند هرچقدر که می خواهند در هر ساعت از شبانه روز و از هرکجای دنیا بادوستان و آشنایان آن هم به صورت رایگان صحبت و یا پیامک متنی و تصویری ارسالنمایند .

می توان محیط لاین (line) را شخصی سازی نمود و از شکلک های مختلفبرای بیان احساسات خود به سایرین استفاده نمایید …همچنین لاین (line) برنامه های جانبی دیگری نیز دارا می باشدکه می توانید با اضافه کردن آن امکانات بیشتری را داشته باشید .

از دیگر خصوصیات لاین (line) این می باشد که برای بیشتر سیستم عامل هانسخه مربوطه را آماده نموده است. بنابراین شما قادر هستید چه به وسیله موبایل هوشمند و چه کامپیوتر شخصی با دوستان و آشنایان خود تماس تلفنی رایگان بر قرار کنید .

منبع: Be6

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: setare.com
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3841

به "معرفی شبکه اجتماعی لاین (line)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شبکه اجتماعی لاین (line)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید