مهین ترابی: راهکار خانم بازیگر برای مقابله با کرونا ، از هر چه بترسید، بیشتر سمت شما کشیده می شود

به گزارش پرسینا بلاگ، بازیگر سریال های خاطره انگیز همسران و خانه سبز در خصوص ترسی که از انتشار ویروس کرونا در جامعه وجود دارد گفت: به جای ترس کاذب از کرونا ، آرامش را به یکدیگر هدیه دهیم.

مهین ترابی: راهکار خانم بازیگر برای مقابله با کرونا ، از هر چه بترسید، بیشتر سمت شما کشیده می شود

مهرانه مهین ترابی، بازیگر تلویزیون و سینما در خصوص انتشار ویروس کرونا و ترس کاذبی که در مردم و جامعه وجود دارد، به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: بر اساس قانون جذب، شما از هر چیزی که بترسید، بیشتر به سمت شما کشیده می شود. کسانی که دائما به این فکر می کنند که چکار کنم که به این ویروس مبتلا نشوم، خودشان را بیشتر در راستا ابتلا به این بیماری قرار می دهند.

مهین ترابی، بازیگر سریال های خاطره انگیز همسران و خانه سبز در ادامه گفت: نمی گویم که بی خیال باشیم؛ بلکه به نظرم رعایت مسائل بهداشت فردی و حضور کمتر در جاهای شلوغ و پر جمعیت و همین مسائلی که مرتبا در رسانه های معتبر تذکر داده می شود، حتما جلوی بیماری را می گیرد؛ نکته ای که وجود دارد موضوع مهم پذیرش است. موضوعی که خیلی ها به آن بی توجه اند. ما در اجتماع کنار هم زندگی می کنیم و باید بپذیریم که زندگی اجتماعی آداب و رفتار مناسبی می طلبد.

مهین ترابی افزود: اگر آنقدر با همدیگر دعوا نداشته باشیم و همدیگر را مدام مورد قضاوت قرار ندهیم و بپذیریم که می شود مهربانانه تر در کنار همدیگر زندگی کنیم و کمی گذشت را در زندگی خود اضافه کنیم، قطعا آرامش را به زندگی خود و دیگران هدیه داده ایم.

پریها: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

آریا بلاگ: آریا بلاگ، آخرین اخبار و رویدادهای ایران و جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3486

به "مهین ترابی: راهکار خانم بازیگر برای مقابله با کرونا ، از هر چه بترسید، بیشتر سمت شما کشیده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهین ترابی: راهکار خانم بازیگر برای مقابله با کرونا ، از هر چه بترسید، بیشتر سمت شما کشیده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید