نسل بعدی گوشی های هوشمند گوگل تاشو است؟

به گزارش پرسینا بلاگ، بر اساس بعضی از اسناد فاش شده توسط منابع مطلع و نزدیک به شرکت گوگل، گوشی پیکسل a5 که طی سال آینده به بازار عرضه می گردد، یک تلفن تاشو خواهد بود.

نسل بعدی گوشی های هوشمند گوگل تاشو است؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک سند داخلی مرتبط با شرکت گوگل که اخیرا نشت پیدا نموده است نشان می دهد که گوشی هوشمند نسل جدید شرکت گوگل از نوع تاشو خواهد بود.

بیشتر بدانید:

گوشی گلکسی Z فولد 2 سامسونگ رونمایی شد

رونمایی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا

خداحافظی با گوگل پلی موزیک در آذرماه امسال

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد گوگل در تدارک 4 گوشی جدید است که یکی از این گوشی ها قطعا تاشو خواهد بود، اما تا کنون فقط درباره یکی از این گوشی ها اطلاعاتی منتشر نموده است. البته بعضی منابع رسمی گوگل تاکید دارند که خبری از 4 گوشی نیست چرا که گوگل تا به امروز رسماً فقط پیکسل 5، 5G و 4a5G را تأیید نموده است.

افزون بر این حدس زده می گردد نام های Raven و Oriole باید نسل بعدی پیکسل 6 باشند. توجه داشته باشید که تلفن های گوگل به طور معمول دارای اسم کد هایی جالب هستند که بر اساس گونه های ماهی انتخاب می شوند، اما همین نام های عجیب گاهی باعث سردرگمی مخاطبان می گردد.

گر قرار باشد از بین خبر های رسمی و غیررسمی یک جمع بندی ساده داشته باشیم، حدس زده می گردد که دو مدل پیکسل 6 قرار است در سه ماه آخر سال آینده به بازار عرضه شوند، اما گوشی تاشو نیز در راه است.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4979

به "نسل بعدی گوشی های هوشمند گوگل تاشو است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل بعدی گوشی های هوشمند گوگل تاشو است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید