نمایشی عجیب از فولکس واگن تیگوان در تست گوزن؛ متزلزل اما پیروز

به گزارش پرسینا بلاگ، در رانندگی اسلالوم، سیستم کنترل پایداری فولکس واگن تیگوان R-Line دخالت زیادی انجام داده و سعی می نماید با کنترل مداوم سرعت از احتمال واژگونی آن بکاهد.

نمایشی عجیب از فولکس واگن تیگوان در تست گوزن؛ متزلزل اما پیروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، دست اندرکاران نشریه اسپانیایی km77 در تازه ترین ارزیابی خود به سراغ مدل 2020 از فولکس واگن تیگوان رفته و عملکرد این کراس اوور پرطرفدار آلمانی را در تست گوزن آنالیز نموده اند که نتایج جالب توجهی را به دنبال داشته است.

نسخه ای که توسط km77 ارزیابی شده، به سری R-Line تعلق دارد. این نسخه نیروی خود را از یک موتور 1.5 لیتری TSI با حدود 150 اسب بخار قدرت دریافت می نماید، وظیفه انتقال قدرت آن را نیز گیربکس دوکلاچه بر عهده دارد. فولکس واگن این کراس اوور کامپکت را با تایرهای پیرلی اسکورپیون راهی بازار می نماید.

در کوشش نخست تیگوان R-Line 2020 با سرعت 47 مایل (75 کیلومتر) وارد راستا مارپیچ می گردد. با توجه به برخورد به اولین مخروطی و واژگون شدن آن باید گفت کراس اوور پرفروش ژرمن ها در این کوشش ناکام باقی می ماند، هر چند شاید اشتباه راننده را بتوان دلیل اصلی این ناکامی دانست.

با افزایش سرعت به 48 مایل (77 کیلومتر) در ساعت، فولکس واگن تیگوان R-Line پیروز می گردد بدون انحراف از راستا یا تماس با مخروطی ها، به انتهای راستا مارپیچ رسیده و نمره قبولی را کسب کند. اما نکته تامل برانگیز اینکه سیستم تعلیق این خودرو هنگام تغییر راستا ناگهانی، بسیار بازی نموده و اتاق آن مدام بالا و پایین می رود. این رفتار عجیب که مشابه آن نادر بوده، حسی از عدم اطمینان و بی تعادلی را منتقل می نماید.

در کوشش سوم، سرعت اولیه تیگوان به 48.5 مایل (78 کیلومتر) در ساعت افزایش می یابد. این افزایش ناچیز سرعت، به بی تعادلی بسیار بیشتر و در نهایت انحراف از راستا منجر می گردد.

به چرخ های سمت راست خودرو دقت کنید، ارتباط آنها با زمین قطع شده است!

در رانندگی اسلالوم، سیستم کنترل پایداری فولکس واگن تیگوان R-Line دخالت زیادی انجام داده و سعی می نماید با کنترل مداوم سرعت از احتمال واژگونی آن بکاهد. این امر سبب می گردد رانندگی با تیگوان آنطور که باید روان و لذت بخش نباشد. با وجود این البته کراس اوور آلمانی با پیروزیت به خط انتها راستا اسلالوم می رسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6279

به "نمایشی عجیب از فولکس واگن تیگوان در تست گوزن؛ متزلزل اما پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشی عجیب از فولکس واگن تیگوان در تست گوزن؛ متزلزل اما پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید