نورافکن: مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می کند

به گزارش پرسینا بلاگ، صعود به المپیک کار آسانی نیست و اگر کار آسانی بود، در گذشته که تیم های پرمهره ای داشتیم، می توانستیم راهی المپیک شویم.

نورافکن: مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می کند

بازی با نساجی نیستیم و به تیم امید کمک می کنیم

امید نورافکن در حاشیه تمرین تیم امید گفت: روز اول حضور من در اردوی تیم امید است. ما کار سختی داریم و با بازیکنان صحبت کردیم که با نهایت توان مان در مسابقات مان پیش رو شرکت کنیم. البته مصدومیت اللهیار صیادمنش کارمان را سخت می کند، اما امیدوارم زودتر خودش را برساند و در لیست تیم قرار بگیرد. اگر هم نشد، سعی می کنیم در این سه بازی آینده طوری نتیجه بگیریم که در حد نام ایران باشد.

وی اضافه نمود: صعود به المپیک کار آسانی نیست و اگر کار آسانی بود، در گذشته که تیم های پرمهره ای داشتیم، می توانستیم راهی المپیک شویم. خواسته ما این است که همه امکانات در اختیارمان قرار بگیرد تا این کار سخت را انجام دهیم و به المپیک صعود کنیم.

کاپیتان امید در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی سه شنبه استقلال مقابل العین شرکت می کند یا نه، گفت:با توجه به اینکه در اولین دیدارمان در آسیا امتیاز نگرفتیم، بازی با العین خیلی مهم است. کرانچار و شفر صحبت و توافق کرده اند که پس از بازی با العین، مستقیم به تمرینات تیم امید اضافه شویم. طبق این توافق، در بازی مقابل نساجی نیستیم و باید به تیم امید اضافه شویم.

3-185

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 215

به "نورافکن: مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: مصدومیت صیادمنش کارمان را سخت می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید