نگرانی از تراکم مردم در فروشگاه های بزرگ قم

به گزارش پرسینا بلاگ، معاون دادستان قم گفت: بسیاری از واحدهای صنفی فعال، مسائل بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا، رعایت نمی کنند و خبری از نظارت مسئولان نیست، همچنین تجمع شهروندان بدون رعایت بهداشت در فروشگاه های بزرگ واقعاً نگران کننده است.

نگرانی از تراکم مردم در فروشگاه های بزرگ قم

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، روح الله مسلم خانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری افزود: تلاش خوبی از طرف تعدادی از دستگاه های اجرایی و اصناف شاهد هستیم که جای قدردانی دارد.

وی بیان نمود: در جلسات، مصوباتی مطرح می شود که در میدان عملیاتی نمی شود و این امر نگرانی هایی را به دنبال دارد. عده ای تصور می کنند با فرارسیدن 23 فروردین، دیگر کرونا تمام شده است، در حالی که باید برای پیشگیری از شیوع گسترده، پروتکل های بهداشتی همچنان مورد توجه باشد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: باید در نظارت بر اصناف جدیت صورت بگیرد، نظارتی بر رعایت بهداشت برای پیشگیری از شیوع کروناویروس، در برخی از اصناف قم وجود ندارد.

این مسئول مطرح نمود: باید به طور شفاف و صریح مشخص شود کدام یک از مسئولان، عهده دار نظارت بر رعایت بهداشت در اصناف هستند تا در مرحله نخست برای مسئولانی که ناظر نیستند، به تشکیل پرونده اقدام شود.

مسلم خانی گفت: اگر علومپزشکی قم خبر از کاهش آمار می دهد به دلیل تلاش های انجام شده در 15 روز گذشته است، اما اگر ترددها و بی توجهی به رعایت بهداشت این گونه ادامه پیدا کند تا 10 روز اول اردیبهشت 99 نتیجه منفی از کنترل ویروس کرونا در قم به دست می آید، ازاین رو باید به هشدارها توجه کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4075

به "نگرانی از تراکم مردم در فروشگاه های بزرگ قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی از تراکم مردم در فروشگاه های بزرگ قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید