واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می نماید

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علاقمندان به تحصیل آنلاین در مقطع کارشناسی بدون آزمون واحد الکترونیکی این دانشگاه فقط تا انتها دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دکترای مدیریت در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمد رضا کشاورزی رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی گفت: علاقمندان به تحصیل آنلاین در مقطع کارشناسی بدون آزمون واحد الکترونیکی فقط تا سرانجام دی ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: مدیران، کارمندان مادران و تمام کسانی که فرصت کافی برای حضور در کلاس دانشگاه را ندارند می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

تسهیلات مالی و وام های بلند مدت شهریه برای دانشجویان

کشاورزی با بیان اینکه تسهیلات مالی و وام های بلند مدت شهریه برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته شده اظهار داشت: واحد الکترونیکی براساس مسوولیت اجتماعی خود موظف است زمینه تحصیل برای تمام اقشار جامعه در هر نقطه از کشور و با هر نوع شرایط مالی را فراهم کند و این مهم به وسیله تحصیل آنلاین حتی با کمترین سطح کیفی اینترنت و همچنین ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان در دسترس است.

هزینه تمام شده اینترنت برای دانشجویان را بسیار ناچیز است

وی هزینه تمام شده اینترنت برای دانشجویان را بسیار ناچیز مطرح کرد و گفت: حتی در ایامی که مشکلاتی در شبکه اینترنت ایجاد شده بود و یا بعضی دانشگاه ها و مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل بودند، کلاس های درس واحدالکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت منظم برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3124

به "واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد الکترونیکی دانشگاه آزاددانشجو بدون آزمون پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید