وضعیت کارتن به دست ها و خانه مسافرهای همدان ساماندهی گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، حسین قراباغی ظهر دوشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری که با حضورجامعه هتل داران و مهمان پذیران، معاونین امور گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی؛ با موضوع هم فکری در خصوص مسائل جامعه هتل داران و مهمان پذیران، برگزار گردید، گفت: در سال 2018 میلادی و در گام نخست، در حوزه گردشگری شاهد شکستن تابوی گردشگری متصور از سوی آمریکا بودیم.

وضعیت کارتن به دست ها و خانه مسافرهای همدان ساماندهی گردد

قراباغی با تاکید بر ساماندهی کارتن به دست ها و خانه های مسافر در همدان اضافه نمود: این کارتن به دست ها سد راه مسافران و خودروها در ورودی شهر می شوند که این اقدام چهره نامطلوبی به این شهر گردشگری داده و به همین دلیل ساماندهی این افراد بعد از تشکیل جلسات متعدد با نهادهای مسئول در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: ساماندهی کارتن به دست ها در جذب و راهنمایی گردشگر در حاشیه شهر تنها وظیفه شهرداری یا اداره کل میراث فرهنگی نیست بلکه باید سایر مجموعه های مرتبط هم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی جانمایی مکان های خاص در چند نقطه از شهر، پوشش مناسب برای راهنمایان گردشگری و بحث مهم تر آموزش آنان برای جذب بیشتر و راهنمایی گردشگران در سطح شهر همدان را خواهان شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان به مسائل جامعه هتل داران اشاره نمود و یادآور شد: باید در چند نقطه از شهر به ویژه ورودی ها، کیوسک های اطلاع رسانی برای مقاصد گردشگری استقرار یافته و مسافران و میهمانان را به هتل ها یا اماکن اسکان مسافر و مکانهای گردشگری راهنمایی نمایند.

وی تاکید نمود: باید آمار سطح میانگین کشوری جامعه هتل داران برای لحاظ تخفیف های لازم در دفترچه عوارض سال آینده شهرداری ارائه گردد.

قراباغی ورود شورای تامین استانداری در بحث ساماندهی خانه های اجاره ای غیر مجاز را ضروری دانست و گفت: دایمی کردن حضور راهنمایان گردشگری در طرح خدمات سفر در ورودی های سه گانه شهر همدان برای کاستن آسیب های اجتماعی در این حوزه، تشکیل اتحادیه برای ساماندهی محل های اقامتی غیر مجاز توسط جامعه هتل داران و مهمان پیذران از ضروریات است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 50

به "وضعیت کارتن به دست ها و خانه مسافرهای همدان ساماندهی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت کارتن به دست ها و خانه مسافرهای همدان ساماندهی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید