ویروس کرونا؛ راه اندازی درمانگاه ویژه بیماران بهبودیافته

به گزارش پرسینا بلاگ، به منظور پیگیری شرایط بیماران بهبود یافته مبتلا به ویروس کرونا، درمانگاهی در بیمارستان مسیح دانشوری راه اندازی شد.

ویروس کرونا؛ راه اندازی درمانگاه ویژه بیماران بهبودیافته

به گزارش خبرنگار ، پس از شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان تمام کارشناسان توصیه می نمایند که افراد باید به طور مرتب بهداشت را رعایت نموده و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند؛ از این رو بهتر است برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 در خانه مانده و نکات بهداشتی را رعایت نمایند.

عابدینی فوق متخصص بیماری عفونی درباره شرایط پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: بیمارانی که به این عارضه مبتلا شدند در بخش های مختلف مراقبت های ویژه و اورژانس بیمارستان مسیح دانشوری بستری می شوند و بعد از بهبودی به منزل می فرایند تا دوران قرنطینه را در خانه های خود سپری نمایند.

او ادامه داد: بعضی از بیماران در دوران نقاهت نیز نیازمند پیگیری هستند که کارشناسان به صورت تلفنی پیگیر شرایط جسمانی آنها هستند.

: اهدای 100 ونتیلاتور 160 میلیون تومانی به وزارت بهداشت/ غربالگری 21 میلیون نفر در مبادی ورودی و خروجی شهر ها

عابدینی اضافه کرد:مصرف دارو در بعضی از بیماران باعث ایجاد مشکلاتی شده که نیازمند ویزیت مجدد هستند. بیمارستان مسیح دانشوری درمانگاهی ویژه بیماران کرونایی راه اندازی نموده تا بعد از ترخیص جهت انجام ویزیت مجدد به این مرکز درمانی مراجعه نمایند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4045

به "ویروس کرونا؛ راه اندازی درمانگاه ویژه بیماران بهبودیافته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا؛ راه اندازی درمانگاه ویژه بیماران بهبودیافته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید