پرداخت های درون Gears 5 منصفانه خواهد بود

به گزارش پرسینا بلاگ، چنانکه قبلا هم معین شده بود، بازی گیرز 5 (Gears 5) شامل لوت باکس های شانسی و سیزن پس نخواهد بود، و حالا هم استودیوی کوالیشن (Coalition) معین ساخته است که این بازی تیراندازی سوم شخص از یک روش شخصی سازی و درآمدزایی بسیار بازیکن محور و بازیکن پسند استفاده خواهد نمود.

پرداخت های درون Gears 5 منصفانه خواهد بود

رایان کلون (Ryan Cleven) - کارگردان طراحی بخش چند نفره بازی - طی مصاحبه ای با نشریه Gameindustry.biz در مراسم گیمزکام (Gamescom) سال جاری، تایید کرد که آخرین عنوان مجموعه مشهور و محبوب گیرز، دارای انواع ارزهای درون بازی است، گرچه همزمان تاکید نمود که گیرز 5 فاقد هرگونه لوت باکس شانسی خواهد بود، و بازی نمایندگان همیشه از آنچه بدست می آورند، آگاه خواهند بود، چه آنرا درون بازی بدست آورده باشند، و چه محتوایی که با پول واقعی خریداری می نمایند.

کلون اطمینان داد که گیرز 5 در درجه اول بازی نمایندگان را مد نظر قرار می دهد، گرچه استودیوی کوالیشن خدماتی را هم در نظر گرفته است تا مردم بتوانند تجربه خود را از بازی تسهیل نمایند، بدون اینکه لازم باشد روح خود را به شیطان بفروشند. او در این مورد گفت: ما واقعا فکر می کنیم که در خصوص خلاص شدن از شر لوت باکس ها از بقیه صنعت جلوتریم، و مطمئنیم که می توانیم به کسانیکه به دنبال شتاب بخشیدن به پیشرفتشان یا کسب موارد تزیینی با استفاده از پول هستند، خدمات رسانی کنیم، بدون اینکه به تمامیت و یکپارچگی بازی خدشه ای وارد گردد.

طی این مصاحبه از کلون پرسیده شد که آیا آنالیز های جدید دولتها در خصوص طبیعت روانشناختی لوت باکس ها، و واکنش های منفی نسبت به بازی هایی مثل ایپکس (Apex Legends) و جنگ ستارگان (Star Wars Battlefront II) کوالیشن را مجبور به بازبینی در شیوه درآمدزایی گیرز 5 نموده است. کلون در پاسخ با انکار هرگونه ارتباط با قضایای اخیر چنین گفت: ما مدتها قبل از اینکه هیچکدام از این مسائل پیش آید، تصمیم خود را گرفته بودیم. در واقع ما یک جورهایی آنها را پیشبینی می کردیم، و ما یکی از اولین ها بودیم که از انواع کارتها در بازی خود استفاده کردیم [..] ما این چالش را برای خود ایجاد کردیم: آیا ما هنوز می توانیم چیزهایی برای فروش به بازی نمایندگان مشتاق فراهم کنیم، در عین حالیکه سایر بازی نمایندگان هم از این سیستم لذت ببرند؟ این چالشی بود که از روز اول طراحی گیرز 5 ما را به خود مشغول نموده بود.

به نظر می رسد که بجای این مسائل، استودیوی کوالیشن بیشتر درگیر فراهم آوردن بهترین تجربه ممکن برای هواداران باشد. ما احساس می کنیم که [لوت باکس ها] خیلی به درد گیرز نمی خورد، و ما می خواستیم در یافتن بهترین جهت ممکن از بقیه جلوتر باشیم، حتی قبل از همه این مناقشات.

بازی گیرز 5 دهم سپتامبر همین سال برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 1242

به "پرداخت های درون Gears 5 منصفانه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت های درون Gears 5 منصفانه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید