پیش بینی بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین

به گزارش پرسینا بلاگ، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: هوای استان عصر دوشنبه یازدهم فروردین با رگبارهای پراکنده و رعد و برق و در ارتفاعات نیز با بارش برف و باران روبرو خواهد بود.

پیش بینی بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین

به گزارش خبرنگاران آنلاین، ندا مشاطان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا شرح داد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، هوای استان قزوین امروز و فردا و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش بادهای به نسبت شدید غربی پیش بینی می شود.

وی با اشاره به این که ناپایداری های جوی در روز دوشنبه ضعیف و بارش ها نیز پراکنده خواهند بود، شرح داد: برای روز چهارشنبه 13 فروردین، آسمان استان نیمه ابری و بعدازظهر نیز تمام ابری بوده و در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: طی 48 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها مربوط به رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با 5 میلی متر و در شهر قزوین نیز با 3.6 دهم میلی متر بوده است.

مشاطان گفت: در شبانه روز گذشته شهرهای آوج با صفر و بویین زهرا با 14 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند و دمای شهر قزوین طی این مدت 3 تا 12 درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

شرایط جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، 29 ایستگاه باران سنجی مکانیکی و 2 ایستگاه اتوماتیک جاده ای ثبت و گزارش می کنند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

bestcanadatours.com: https://bestcanadatours.com، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3885

به "پیش بینی بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بارش برف و باران در ارتفاعات قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید