چشمتان را به روی این رستوران های کازابلانکا نبندید!

به گزارش پرسینا بلاگ، بهترین رستوران های کازابلانکا در مراکش

خیلی ها دوست دارند در سفر به هر کشوری به بزرگ ترین شهر آن بروند چون به نظر آن ها بزرگ ترین شهر امکانات بهتری دارد و رستوران ها و هتل های خوبی در آن پیدا می شود. کازابلانکا بزرگ ترین شهر مراکش است، هم جمعیتش از همه شهرهای دیگر بیشتر است و هم در بین شهرهای مختلف مراکش شهر پولداری به شمار میرود پس اینکه در این شهر گذرتان به بهترین رستوران های مراکش بیفتد اصلا اتفاق عجیبی نیست. مردم مراکش دوست دارند که جمعه ها و شنبه ها غذاهای خوشمزه بخورند و چه بهتر که این غذاهای خوشمزه را در بهترین رستوران های شهر امتحان کنند. می خواهیم بهترین رستوران های کازابلانکا در مراکش را به شما معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

چشمتان را به روی این رستوران های کازابلانکا نبندید!

رستوران لا اسکولا (La Sqala)

شیاد دوست داشته باشید رستوران های متفاوتی را تجربه کنید و حالا که تا مراکش آمده اید به رستورانی بروید که کاملا حال و هوای مراکشی داشته باشد. اگر اینطور است رفتن به رستوران لا اسکولا بهترین انتخابه! این رستوران در نزدیکی کافه ریکز واقع شده است و چشم اندازهای جذابش از بندر کازابلانکا آن را یکی از محبوب ترین ها کرده است. در این رستوران غذاهای سنتی مراکشی سرو می شود، رستوران در یک باغ بزرگ است که با موزائیک های سنتی، درختان، گل ها و فواره های زیبا دکوراسیون شده است. با اینکه شاید غذاهای اینجا کمی گران باشد اما کیفیت غذاها هم به همان اندازه بالاست و در آن خوشمزه ترین غذاهای مراکشی را نوش جان می کنید.

رستوران Le Cabestan

چشم اندازهای دریایی را دوست دارید؟ و فقط رستوران هایی شما را راضی می کنند که در ساحل باشند؟ این رستوران برای شما بهترین جاست چون بر روی صخره های ساحل اقیانوس اطلس قرار گرفته و چشم اندازهای خیره کننده ای از دریا دارد. اگر آخر هفته گذرتان به این رستوران بیفتد آنقدر شلوغ است که جای سوزن انداختن هم نیست. با این همه شلوغی به خوبی مشخص است که اینجا یکی از محبوب ترین رستوران های شهر است البته تعجبی هم ندارد چون خیلی ها هستند که دوست دارند غذایشان را همراه با گوش دادن به صدای امواج ودیدنی دریا بخورند. در رستوران کافی شاپی هست که فضای دنجی دارد و در آن نور کم، فضای رمانتیکی را به وجود آورده که با صدای موزیک دلنشین تر شده است. رستوران، تراسی دارد که با اینکه در شب ها کمی خنک می شود اما معمولا همه ترجیح می دهند در آنجا بنشینند.

کافه ریکز (Ricks Cafe)

بیشتر معروفیت این رستوران برای این است که در یکی از معروف ترین فیلم های تاریخ سینما نشان داده شده است اما واقعیت این است که آن فیلم در کازابلانکا فیلمبرداری نشده بود! این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های شهر است و غذاهای خوشمزه و محیط گرم و صمیمی ای دارد. در اینجا سرآشپزهای حرفه ای غذاهای مراکشی و بین المللی درست می کنند و می توانید از خوردن آن ها در حالی که به آهنگ های کلاسیک گوش می دهید لذت ببرید.

رستوران ال سنادور (El Cenador)

توصیه محبت آمیز ما به شما این است که این رستوران را از دست ندهید. در این رستوران در حالی که محو دیدنی چشم اندازهای اقیانوس اطلس و مسجد مدرن حسن دوم هستید غذاهای تازه و خوشمزه دریایی می خورید. با اینکه این رستوران در نزدیکی رستوران Le Cabestan واقع شده است اما غذاها و جو آن کاملا با آنجا فرق دارد. فضای رستوران کمی رسمی است و بیشتر کسانی که اینجا را برای غذا خوردن انتخاب می کنند به صورت خانوادگی به اینجا می آیند. مردم کازابلانکا عاشق این هستند که ناهار یکشنیه را به همراه خانواده در اینجا میل کنند.

رستوران مای تای (Maï-Thai)

حتما با دیدن نام رستوران حدس زدید که در اینجا خبری از غذاهای آفریقایی نیست و با رستورانی آسیایی طرف هستید. در این رستوران غذاهای معروف و خوشمزه آسیای جنوب شرقی مثل دامپلینگ و کاری سبز با مرغ سرو می شود. فضا و جو رستوران با دکوراسیون مدرن و موسیقی های ملایم و شاد شما را حسابی تحت تاثیر قرار می دهد.

رستوران Le Pilotis

رستوران دریایی شگفت انگیز! این رستوران در کنار ساحل واقع شده است و متخصصه در درست کردن صدف های دریایی تازه. دکوراسیون کاملا ماهرانه چیده شده و جایگاه ها طوری قرار گرفتند که چشم اندازهای رویایی از ساحل داشته باشید. در اینجا پیشخدمت های حرفه ای به غیر از صدف هایی که حتما باید آن ها را امتحان کنید سوپ، سالاد و ماهی های خوشمزه هم درست می می کنند.

رستوران Lilys Cuisine Asiatique

این رستوران درست در سمت راست رستوران Le Cabestan واقع شده است و هر جور غذای خوشمزه آسیایی که هوس کردید در آن پیدا می شود. همین که پا به این رستوران می گذارید احساس می کنید که به رستورانی مدرن در آسیا رفته اید چون دکوراسیون، گلدان ها، گیاهان و فضای آن شما را یاد چین، کره جنوبی، ژاپن، تایلند و ویتنام می اندازد. روی یکی از جایگاه از بنشینید و منو را باز کنید: غذاهای خوشمزه ای مثل اسپرینگ رول، سوپ سبزیجات و دیم سوم را می بینید که در مقابل آن ها اصلا نمی شود مقاوت کرد!

رستوران Le Relais de Paris

وقتش است کمی هم غذاهای اروپایی بخورید! این رستوران به خاطر خدمات خوبی که دارد از محبوب ترین رستوران های شهر است. اگر بخواهیم غذاهای اینجا را در دو کلمه توصیف کنیم آن کلمه ها ماهرانه و شگفت انگیز هستند! البته تا خودتان به این اینجا نروید شاید فکر کنید داریم اغراق آمیز حرف می زنیم! اگر خسته شدید از بس غذاهای سنتی خوردید به این رستوران بروید تا با مدرن ترین غذاها مثل استیک و چیپس از شما پذیرایی شود.

رستوران فور سیزن (Four Seasons)

اگر یک شب را در رستوران هتل فور سیزن بگذرانید این تجربه هیچ وقت از یادتان نمی رود. هتل بر روی اسکله قرار گرفته و با پنجر های بزرگی که دارد احساس می کنید واقعا بر روی دریا شناور هستید. در اینجا خودتان را آماده کنید تا خوشمزه ترین غذاهای مراکشی و مدیرانه ای را بخورید.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8023

به "چشمتان را به روی این رستوران های کازابلانکا نبندید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمتان را به روی این رستوران های کازابلانکا نبندید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید