کشتی گیران فرنگی در راه کرواسی؟، مسابقات جهانی در گرو موافقت کشورها

به گزارش پرسینا بلاگ، قرار است مسابقات بین المللی کرواسی در آبان ماه سال جاری برگزار شود و در صورت توافق بنا کشتی گیران به این رقابت ها اعزام می شوند.

کشتی گیران فرنگی در راه کرواسی؟، مسابقات جهانی در گرو موافقت کشورها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مسابقات بین المللی جایزه بزرگ زاگرب به میزبانی کرواسی در روزهای 16 تا 19 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد. فدراسیون کشتی کرواسی از تیم کشتی فرنگی برای حضور در این رقابت ها دعوت به عمل آورده اما با توجه به شیوع ویروس کرونا حضور کشتی گیران در این رقابت ها مشخص نیست.

در صورتی که محمد بنا با حضور کشتی گیران در این رقابت ها موافقت کند به احتمال زیاد آن ها در این مسابقات حضور پیدا می کنند. البته با توجه به شرایطی که ویروس کرونا در همه دنیا به وجود آورده هنوز در مورد برگزاری مسابقات دنیای در رده بزرگسالان تصمیم گیری نشده است.

پیش از این قرار بود اتحادیه دنیای کشتی روز 14 مهرماه در مورد برگزاری یا لغو این رقابت ها تصمیم بگیرد اما شیوع ویروس کرونا آن ها را دچار تردید کرده است به همین خاطر قرار است روز 17 مهرماه تصمیم نهایی گرفته شود. البته گفته می شود کشور روسیه به برگزاری رقابت ها تأکید زیادی دارد و حتی اعلام کرده 60 کشور آمادگی حضور در مسابقات دنیای را دارند که با این شرایط باید شاهد برگزاری این رقابت ها باشیم. البته با توجه به عدم اعلام رسمی از سوی اتحادیه دنیای شرایط این رقابت ها هنوز مشخص نیست. مسابقات دنیای در رده بزرگسالان به میزبانی صربستان در آذرماه برگزار خواهد شد.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5433

به "کشتی گیران فرنگی در راه کرواسی؟، مسابقات جهانی در گرو موافقت کشورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران فرنگی در راه کرواسی؟، مسابقات جهانی در گرو موافقت کشورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید