گلوگاه های ورودی به سیستان و بلوچستان از نظر سخت افزاری محروم هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی که در گلوگاه های استان اجرا شده و با سر شبکه های قاچاق سوخت که مبادرت به حمل فرآورده نفتی انجام می دادند افزون بر 12 هزار لیتر قاچاق سوخت کشف و ضبط شده است.

گلوگاه های ورودی به سیستان و بلوچستان از نظر سخت افزاری محروم هستند

محمد محبی در نهمین نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در فرمانداری شهرستان چابهار برگزار گردید؛ گفت: در تفکیک کارت های استفاده شده در صندلی های سوختگیری نفت و گاز بر اساس کارکرد و میزان سوخت مصرفی ماشین های پایانه اقداماتی در حال اجرا است که پایانه ها با اعلام کارت های پر مصرف و بدون خدمات کارت ها باطل خواهند شد.

وی اعلام کرد: شناسه دار کردن دام ها به وسیله پلاک کوبی و تسهیل واردات دام به وسیله بازارچه های مرزی نقش مهمی در کاهش قاچاق دام دارد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان گفت: گلوگاه های ورودی به این استان از نظر سخت افزاری محروم هستند که ضروری است تجهیزات کنترلی و نظارتی را در این مکان ها تجهیز کنیم.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز در این نشست گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت این شهرستان در حوزه های مالی، تجاری، شیلاتی، کشاورزی و توسعه سواحل مکران لازم بود که این نشست در شهرستان چابهار برگزار گردد.

رحمدل بامری اضافه کرد: مصوبات اجرایی مناسبی برای حل مسائل زیرساختی از جمله در بحث گردشگری با اختصاص 16 صندلی سوخت تک نازله اجرا شده است.

وی گفت: مشکل عمده ای که با ساماندهی سوخت برای شناورهای صیادی بوجود آمد پیرامون شناورهایی که سهمیه سوخت نداشته و یا سهمیه سوخت بعضی از شناورها کاهش پیدا نموده بود که استاندار برای حل این مشکل مکاتباتی را با وزیر کشور داشتند که به زودی نتیجه خواهیم گرفت.

فرماندار چابهار گفت: قایق ها و شناورهایی که فاقد هویت هستند می بایست دارای کد هویتی و یا پلاک های موقت با نظارت کارشناسی باشند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2934

به "گلوگاه های ورودی به سیستان و بلوچستان از نظر سخت افزاری محروم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلوگاه های ورودی به سیستان و بلوچستان از نظر سخت افزاری محروم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید