یخ کشی: با تعویق المپیک به یک وزن المپیکی فکر می کنم

به گزارش پرسینا بلاگ، مدعی وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: با تعویق المپیک فرصت دارم یا یک وزن بالاتر یا یک وزن پایین تر کشتی بگیرم و خودم را در یک وزن المپیکی محک بزنم.

یخ کشی: با تعویق المپیک به یک وزن المپیکی فکر می کنم

محمدباقر یخ کشی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به بهبود زانویش بعد از تصادف سال گذشته، گفت: اسفند ماه از سوی کادر فنی تیم ملی به اردو دعوت شدم اما تنها دو سه روز در خانه کشتی بودیم و بعد به خاطر کرونا، اردو تعطیل شد. به همین دلیل نتوانستم خوب تمرین کنم و فقط مرور فن و وزنه داشتم. بعد که به خانه برگشتیم، سالن ها تعطیل بودند و فعلا در خانه تمرین می کنیم.

وی ادامه داد: با برادرم مرورفن می کنم اما حقیقتش این است که نمی گردد تمرین کشتی داشت و بیشتر کارم هوازی است. با هر کسی هم نمی گردد تمرین کرد.

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات دنیای 2018 بوداپست در خصوص تعویق یک ساله المپیک، توضیح داد: شنیدن این خبر هم به نوعی خوشحالم کرد و هم ناراحت. به هرحال بچه ها برنامه ریزی نموده بودند و می خواستند 3،4 ماه دیگر در المپیک کشتی بگیرند که حالا یک سال مسابقات عقب افتاده اما در خصوص خودم، حالا فرصت دارم که یا یک وزن بالاتر و یا یک وزن پایین تر کشتی بگیرم و خودم را در یک وزن المپیکی محک بزنم.

یخ کشی اضافه نمود: در این مدت فکر می کردم خیلی وزنم بالا رفته و مثلا 68 کیلو شده ام اما وقتی خودم را کشیدم، دیدم 64 کیلوگرم هم نشده ام و این برای رفتن به 65 کیلوگرم خوب نیست. تازه تمرین جدی هم داشته باشم باز حدود یک کیلو و نیم پایین می آیم. حالا باید فکر کنم ببینم شرایط به چه شکل خواهد شد.

این کشتی گیر مازندرانی با تاکید بر اینکه مردم قلعه خاتمه برای عدم گسترش ویروس کرونا کوشش زیادی دارند، گفت: اکثرا مردم در خانه مانده اند، محله مان را هم بستند که نه کسی بتواند وارد گردد و نه خودمان از این محدوده بیرون برویم. امیدوارم هر چه زودتر شرایط کل دنیا بهبود پیدا کند و به زندگی عادی برگردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4020

به "یخ کشی: با تعویق المپیک به یک وزن المپیکی فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخ کشی: با تعویق المپیک به یک وزن المپیکی فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید