یک مقام محلی فرانسوی: مذاکرات پسا، برگزیت با لندن ادامه می یابد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس کمیته منطقه ای ماهیگیری دریایی در شمال فرانسه ضمن ناامید کننده دانستن مذاکرات با انگلیس درخصوص مناقشه ماهیگیری در آب های سرزمینی این کشور، گفت: مذاکرات پسا-برگزیت با لندن ادامه می یابد.

یک مقام محلی فرانسوی: مذاکرات پسا، برگزیت با لندن ادامه می یابد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، اولیویه لوپرتر، رئیس کمیته منطقه ای ماهیگیری دریایی در شمال فرانسه بعد از تهدید دولت پاریس به اعمال تحریم هایی علیه انگلیس به دلیل ممانعت از فعالیت قایق های ماهیگیری این کشور در آب های سرزمینی خود، مذاکرات با انگلیس را درخصوص مناقشه ماهیگیری در آب های سرزمینی این کشور، ناامید کننده دانست.

وی در این راستا اظهار کرد: قرار است مذاکرات میان پاریس و لندن در این زمینه روز دوشنبه ادامه پیدات کند، اما سرعت آن برای حل اختلافات در مورد حقوق ماهیگیری پس از برگزیت بسیار کم و ناامید کننده است.

لوپرتر افزود: مذاکرات در هفته جاری سبب صدور مجوز های انگشت شماری برای قایق های ماهیگیری فرانسوی در آب های سرزمینی بریتانیا شده است که این اقدام انگلیس گامی بسیار بزدلانه برای حل مناقشه در این خصوص است.

رئیس کمیته منطقه ای ماهیگیری دریایی در شمال فرانسه با اشاره به تداوم مذاکرات کمیسیون اروپا با لندن گفت: در روز های آینده اقدامات فنی با سرعت ثابتی ادامه می یابد، اما با توجه به اقدامات ناامیدکننده در این هفته نمی توان پیشرفت های حاصل شده را انکار کرد.

پیش از این، سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرده بود، در صورتی که انگلیس به قایق های ماهیگیری این کشور اجازه فعالیت در آب های اطراف یک جزیره معین را ندهد، تا سرانجام این هفته تحریم هایی را علیه لندن اعمال خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7871

به "یک مقام محلی فرانسوی: مذاکرات پسا، برگزیت با لندن ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام محلی فرانسوی: مذاکرات پسا، برگزیت با لندن ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید