402 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گیلان واگذار می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران: مدیر تامین مسکن، ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی(ه) گیلان گفت: تا به امروز 402 واحد مسکونی برای خانواده های مددجویان کمیته امداد(ره) آماده شد که سال جاری به آنها واگذار می گردد.

402 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گیلان واگذار می گردد

جهت دریافت خدمات طرح آلاچیق برای باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

علی فلاحتی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در صومعه سرا، در حاشیه بازدید از طرح هایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان، اظهار کرد: امروزه شرایط به گونه ای شده که کمیته امداد علاوه بر آن نقشی که به عنوان بازوی عاطفی نظام در حمایت محرومان دارد، توانسته در عرصه های مختلف یک بازوی توانمند برای دولت نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در همه زمینه ها از جمله تامین مسکن و اشتغال برای خانواده های نیازمند فعالیت دارد، اضافه کرد: با وجود اینکه همه این ظرفیت ها متاسفانه در ردیف تامین ساختمان های اداری و فضاهای حمایتی برخوردار از حمایت دولتی نیستند.

مدیر تامین مسکن، ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد گیلان گفت: ارائه خدمات مناسب به خانواده های مددجو، نیازمند به فضای مطلوب است ولی در این رابطه از منابع دولتی برخوردار نیستند.

فلاحتی توضیح داد: رویکرد سازمان مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ه) در تامین فضاهای اداری، رویکرد مناطق محروم است و در بسیاری از ادارات و شعبات مرکز استان،کمیته امداد در مساکن خدمات می دهند.

وی گفت: این نگاه عمیق و بلند مجموعه کمیته امداد امام را می رساند که با رویکرد تامین فضاها در مناطق محروم اقدام کرد و این طرح به عنوان مصوبات سنوات گذشته بود.

مدیر تامین مسکن، ساختمان و امور مهندسی کمیته امدادگیلان تاکید نمود: در ایام هفته دولت 402 واحد مسکونی برای خانواده های کمیته امداد آماده شده و تحویل آنها می گردد.

فلاحتی با بیان اینکه دهه چهارم فعالیت کمیته امداد امام بحث توانمندسازی خانواده ها است، اظهار کرد: اگر برای خانواده ها بحث توانمندسازی را در ابعاد مختلف اشتغال، تحصلی و فرهنگی وغیره دنبال نمایند اولین گام داشتن یک بستر مناسب و امن است.

وی با بیان اینکه پروژه ساختمان کمیته امداد بخش گوراب زرمیخ با زیر بنای 400مترمربع و در زمینی به مساحت 1000متر مربع ساخته شده است، اضافه کرد: برای ساخت این پروژه 6 میلیارد 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیغام، f

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 3733

به "402 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گیلان واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "402 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گیلان واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید