Star Wars Jedi: Fallen Order سال جاری عرضه می گردد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

به گزارش پرسینا بلاگ، چند سالی است که از ساخت یک بازی جنگ ستارگان توسط استودیوی بازی سازی ریسپاون (Respawn Entertainment) می شنویم. سال گذشته از اسم این بازی یعنی Star Wars Jedi: Fallen Order خبردار شدیم و دیروز هم به لطف مراسم بزرگ جنگ ستارگان، اولین تریلر بازی را تماشا کردیم.

Star Wars Jedi: Fallen Order سال جاری عرضه می گردد؛ اولین تریلر بازی را ببینید

بازی Star Wars Jedi Fallen Order برخلاف تمام ساخته های شرکت الکترونیک آرتز در سال های اخیر، تجربه ای داستان-محور و کاملا تک نفره است؛ طوری که الکترونیک آرتز رسما تایید نموده که خبری از پرداخت های درون برنامه ای یا لوت باکس در بازی نخواهد بود و قرار هم نیست چنین چیزهایی را به بازی اضافه نمایند. بد نیست در این میان به این موضوع هم کمی بیاندیشید که نبود لوت باکس و پرداخت درون برنامه ای را به عنوان نکته مثبت بازی به ملت قالب می نمایند تا خرسند شوند.

از نظر روند، بازی یک اکشن سوم شخص است که قصه جدای تنهایی به اسم کل کستیس (Cal Kestis) را تعریف می نماید. کامرون موناهان، بازیگر نقش های معروف جوکر در سریال گاتم و ایان در سریال بی شرم، به عنوان بازیگر نقش اصلی Jedi Fallen Order انتخاب شده است.

داستان بازی شروعی کم و بیش شبیه به دیگر قصه های جنگ ستارگان دارد. شخصیت اصلی بازی یعنی کل بی سر و صدا در یک کارخانه مشغول به اوراق سفینه های فضایی شده، ولی در یک اتفاق و برای نجات یکی از همکارانش، مجبور به استفاده از فورس می گردد و دیگران از جدای بودن او خبردار می شوند. طبق قانونی که امپراطوری وضع نموده، تمام جدای ها باید نابود شوند و به همین دلیل هم سربازهای امپراطوری به دنبال کل می افتند.

کارگردانی بازی به استیگ اسموسن (Stig Asmussen) سپرده شده است که پیش از این کارگردانی خدای جنگ 3 را به دست داشته. طبق گفته او، بازی یک تیراندازی سوم شخص نیست و در واقع مبارزات تن به تن هستند. کارگردان Jedi Fallen Order هم چنین در مراسم رونمایی بازی گفت که سیستم مبارزه ای طراحی نموده اند که نیازمند استراتژی و تاکتیک است؛ طوری که به جای نابود کردن دسته جمعی مجموعه ای از دشمنان، بیشتر روی مبارزات تک به تک و دوئل های سخت تمرکز نموده اند.

استودیوی بازی سازی ریسپاون را با بازی های چند نفره آنلاین شان می شناسیم؛ طوری که بر و بچه های ریسپاون حتی قبل از اینکه این استودیوی جدید را تاسیس نمایند و تایتان فال را بسازند، مشغول ساخت بهترین تجربه های آنلاین یعنی بازی های Modern Warfare بودند.

با این حال، مدیر عامل ریسپاون یعنی وینسنت زمپلا (Vincent Zampella) در مراسم دیشب گفت که این بار خبری از تیراندازی آنلاین چند نفره نیست و بازی جدید آن ها، قرار است قصه یک جدای را تعریف کند.

نکته جالب دیگری که در خاتمه تریلر رونمایی بازی چشم شان به سمتش جلب شد، لغت آنریل انجین بود. برخلاف تمام بازی های الکترونیک آرتز، اعم از بتلفیلد و فیفا و مس افکت و انتم که همگی با موتورپایه فراست بایت ساخته شده اند، بازی Jedi Fallen Order روی آنریل انجین ساخته می گردد. استفاده موتور پایه فراست بایت در حالی که روی بازی های بتلفیلد نتیجه خوبی داشته، مخصوصا که خود سازندگان بتلفیلد این موتور را ساخته اند، ولی به غیر از مسائل فنی بزرگ و مسائل ساخت و توسعه بازی، چیز دیگری برای دیگر استودیوهای الکترونیک آرتز به همراه نداشته است.

اینکه می بینیم الکترونیک آرتز به استودیوی ریسپاون اجازه داده است تا نه تنها یک بازی کاملا تک نفره و داستان محور بسازند، بلکه حتی از موتور پایه فراست بایت هم استفاده ننمایند تا همه چیز به خوبی پیش برود، همین حالا هم از وضعیت بهتر این بازی در مقایسه با دیگر بازی های الکترونیک آرتز می گوید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در روز 15 نوامبر امسال میلادی (24 آبان 1398) روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه گردد.

می توانید در ادامه اولین تریلر این بازی را ببینید.

اسکرین شات ها:

طراحی ها:

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 365

به "Star Wars Jedi: Fallen Order سال جاری عرضه می گردد؛ اولین تریلر بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Star Wars Jedi: Fallen Order سال جاری عرضه می گردد؛ اولین تریلر بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید