ارسال حدود 900 داستان به جایزه جهانی داستان ما و کرونا

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با انتها یافتن مهلت ارسال اثر به جایزه جهانی داستان ما و کرونا ویژه داستان نویسان فارسی زبان، جزییات بیشتر آثار ارسالی از سوی دبیرخانه این جایزه اعلام شد.

ارسال حدود 900 داستان به جایزه جهانی داستان ما و کرونا

براساس اعلام دبیرخانه این جایزه، علاقه مندان و داستان نویسان از کشورهای مختلف از جمله هندوستان، تاجیکستان، سوئد، ترکیه، پاکستان، افغانستان، فرانسه و ایران داستان خود را به جایزه جهانی داستان ما و کرونا ارسال کردند و از بین داستان های ارسالی 200 اثر پس از تطبیق با شرایط و چهارچوب های مندرج در فراخوانِ جایزه، جواز ورود به مرحله اول داوری را کسب کردند.

بعلاوه در بخش ویژه برای کادر درمان پس از آنالیز های اولیه آثار ارسالی، 20 داستان توانستند به مرحله اول داوری راه پیدا نمایند.

کم سن ترین فرد (طاها ملا احمدی) با 7 سال سن (پایه اول دبستان) و مسن ترین فرد با 100 سال سن در جایزه جهانی داستان ما و کرونا مشارکت کردند.

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره به وسیله هیات داوران آنالیز می گردد و آثار منتخب را از بین آن ها معرفی خواهند کرد. از میان آثار منتخب سه اثر به اسم آثار برگزیده و یک اثر به اسم بهترین اثر انتخاب و معرفی خواهد شد. در بخش ویژه هم پنج اثر برتر به طور جداگانه معرفی می گردد.

پیش بینی می گردد، اختتامیه جایزه جهانی داستان ما و کرونا با توجه به شرایط کرونا در کشور و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت مجازی در تابستان 1400 برگزار گردد.

پریها: پریها | اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7645

به "ارسال حدود 900 داستان به جایزه جهانی داستان ما و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال حدود 900 داستان به جایزه جهانی داستان ما و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید