اشتغال روستایی با اجرای طرح های کوچک میسر می گردد

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/کردستان معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار کردستان، گفت: اشتغال روستایی با اجرای طرح های کوچک میسر می گردد.

اشتغال روستایی با اجرای طرح های کوچک میسر می گردد

خالد جعفری در جلسه ای که به منظور اولویت بندی طرح های پیشنهادی دستگاه های اجرایی جهت بهره مندی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، برگزار گردید، این تسهیلات را فرصت خوبی برای توسعه مشاغل خُرد و خانگی در روستاها دانست و اظهار کرد: فرشبافی، صنایع دستی و فعالیت های بخش روستا می تواند مهمترین طرح های اشتغال روستایی باشد اما نه به صورت انفرادی بلکه باید این فعالیت ها به صورت ساماندهی شده و با مدیریت واحد باشد.

وی تاکید نمود: ضروری است توجه داشته باشیم که متقاضیان استفاده از تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی باید توانایی اجرای طرح را داشته باشند در غیر اینصورت با شکست روبرو خواهد شد.

با توجه به ابلاغ بخشی از اعتبارات مرحله پنجم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بانک های توسعه تعاون و پست بانک، در این جلسه جمعاً مبلغ 35 میلیارد تومان تسهیلات، مشخص سهم دستگاهی و شهرستانی شد.

شایان ذکر است، براساس گزارش سامانه کارا، از ابتدای ابلاغ تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تا به امروز، در کردستان مبلغ 346 میلیارد تومان تسهیلات از این محل در قالب 4 هزار و 955 طرح و با اشتغالزایی 7 هزار و 901 نفر پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5569

به "اشتغال روستایی با اجرای طرح های کوچک میسر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال روستایی با اجرای طرح های کوچک میسر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید