خبرنگاران بهبود شرایط اقتصادی محوراصلی بودجه سال آینده است

به گزارش پرسینا بلاگ، شاهرود - خبرنگاران - نماینده مردم شاهرود و میامی درمجلس شورای گفت : امروز مهمترین مطالبه مردم بهبود شرایط اقتصادی کشور است که محور اصلی بودجه سال آینده نیز است .

خبرنگاران بهبود شرایط اقتصادی محوراصلی بودجه سال آینده است

به گزارش خبرنگاران، علی اصغر خانی روز جمعه در جمع نمازگزاران میامی در مسجد جامع این شهر، اضافه نمود : مهم ترین اقدام یک ماه گذشته مجلس،تصویب بودجه 1400 در راستای حل مسائل اقتصادی و حرکت به سمت برطرف مسائل معیشتی مردم است.

وی گفت: نگاه ویژه به مناطق محروم در اولویت مجلس واقع شده است ، حل مسائل مردم دراین مناطق دغدغه نمایندگان مجلس است .

خانی گفت: آن دسته از افرادی که نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه کشیدند و اعلام می کردند چهل سالگی انقلاب اتفاق نخواهد افتاد، امروز در خارج از کشور دچار اختلاف های زیادی شده اند.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت های فراوانی در شرق استان وجود دارد ، شرح داد: صنعت گردشگری و احداث اقامت گاههای بومگردی در شهرستان های شاهرود و میامی نیازمند مشارکت مردمی و کمک و هم افزایی مسئولان است.

وی گفت : مسئولان برای ورود سرمایه گذاران فرش قرمز پهن نمایند و مسائل پیش پای سرمایه گذاران برطرف شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد : افرادی که توان ثبت شرکت دارند برای سرمایه گذاری در سطح شهرستان میامی با حضور جوانان موثر و کاردان اقدام نمایند , مسئولان هم مسائل اداری را برطرف نمایند.

خانی با اشاره به اینکه برطرف معضل 30 درصد بیکاری منطقه نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است ،گفت : راهکارهای مناسب برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم شود.

وی با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به تنهایی نمی تواند اثرگذاری داشته باشد ،اضافه نمود : هم افزایی مردم و مسئولان و ارائه راهکارهای مناسب برای حل مسائل در سطح شهرستان ها ضرورت دارد .

دیدار و نشست صمیمی با جمعی از مردم بخش های کالپوش و مرکزی و بیان مسائل روستاها از دیگر برنامه های سفر یکروزه نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود 40 هزار تن در شرق استان سمنان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6458

به "خبرنگاران بهبود شرایط اقتصادی محوراصلی بودجه سال آینده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهبود شرایط اقتصادی محوراصلی بودجه سال آینده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید