خرید طلایی امیر قلعه نویی در بازار

به گزارش پرسینا بلاگ، کی روش استنلی سوارز که مهاجم مورد علاقه امیر قلعه نویی در فوتبال ایران به شمار می آید و تجربه همکاری با این سرمربی باتجربه را در تیم های سپاهان و ذوب آهن داشته و از نیم فصل به جمع شاگردان قلعه نویی در گل گهر اضافه شد، توانست به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی حرفه ای تیم سیرجانی را بدهد.

خرید طلایی امیر قلعه نویی در بازار

استنلی کی روش که هفته گذشته مقابل پرسپولیس گل تساوی بخش تیمش را زد و پیش از گلزنی به پرسپولیس توانسته بود در روز پیروزی گل گهر برابر فجرسپاسی گل بزند، دیروز در نقشی متفاوت توانست در ترکیب گل گهر بدرخشد و در پیروزی و بازگشت تیمش مقابل صنعت نفت نقش آفرین بود.

این مهاجم برزیلی با یک نفوذ خوب به درون محوطه جریمه صنعت نفت، به شکلی تماشایی فرزین گروسیان را از پیش برداشت و در دهانه دروازه صنعت نفت توپ را برای سعید صادقی کاشت تا صادقی مقابل دروازه خالی پیروز به گلزنی گردد و این گونه اولین پاس گل کی روش در گل گهر به ثبت برسد.

این درخشش روز گذشته، حالا مهاجم مورد علاقه امیر قلعه نویی توانسته در 5 بازی، 2 بار برای تیمش گل بزند و 1 پاس گل به ثبت برساند تا نقش مهمی در فرایند خوب سرمه ای پوشان سیرجانی ایفا کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8062

به "خرید طلایی امیر قلعه نویی در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید طلایی امیر قلعه نویی در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید