خطوط هوایی کانادا خواستار برداشته شدن محدودیت های سفر هستند

به گزارش پرسینا بلاگ، مدیر عامل موقت شرکت، هری تیلور گفت توصیه های سفر و الزامات آزمایشی قرار بود موقتی باشد، اما بعد از دو سال بحران صنعت به اوج رسیده است.

خطوط هوایی کانادا خواستار برداشته شدن محدودیت های سفر هستند

او روز دوشنبه گفت: ناامیدکننده است که کانادا در رویکرد خود راکد مانده و همچنان سفر را برای کانادایی ها و گردشگران ورودی غیرقابل دسترس می کند.

وست جت با تکرار درخواست های ایر کانادا و فرودگاه پیرسون تورنتو در ماه گذشته، به جای آزمایش مولکولی اجباری قبل از برخاستن و پس از فرود برای مسافران بین المللی کاملاً واکسینه شده، خواهان آزمایش تصادفی در بدو ورود شد. این شرکت مستقر در کلگری همچنین خواهان سرانجام قرنطینه برای مسافرانی است که در هنگام بازگشت از خارج منتظر نتیجه آزمایش هستند.

تیلور گفت که کانادا تنها کشور عضو جی 7 است که آزمایش مولکولی قبل از خروج و هنگام ورود را اعمال کرده و اضافه کرد که دولت اتاوا باید راستا بهبودی را برای صنعت سفر و گردشگری ترسیم کند.

از اوایل نوامبر، WestJet و شرکت تابعه Swoop، 11 هزار و 285 یا 48 درصد پروازهای برنامه ریزی شده برای ماه مارس را لغو کرده اند. در همین حال، به گفته شرکت داده های پرواز Cirium ، ایر کانادا 16هزار و 617 یا 41 درصد از پروازهای برنامه ریزی شده خود برای ماه مارس را لغو کرده است.

ممکن است کاهش های بیشتری در راستا خطوط هوایی وجود داشته باشد، زیرا مسافران خرید بلیط را تا نزدیک ترین تاریخ پرواز به تعویق می اندازند تا مطمئن شوند اقدامات همه گیری برنامه های سفر آنها را مختل نمی کند. اگر رزرو انجام شود، برنامه پرواز ممکن است ثابت بماند، اما اگر انجام نشود، حتی تعداد کمتری از پروازها نسبت به آنچه برنامه ریزی شده انجام می شود.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 8020

به "خطوط هوایی کانادا خواستار برداشته شدن محدودیت های سفر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطوط هوایی کانادا خواستار برداشته شدن محدودیت های سفر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید