روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند

به گزارش پرسینا بلاگ، ایسنا نوشت:سخنگوی وزارت خارجه روسیه در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید نمود اقدامات ناقض حقوق بشر آمریکا حق اعتراض در این زمینه را از آن سلب می نماید.

روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این کنفرانس گفت آمریکایی که خودش دست به نقض حقوق بشر می زند و در این زمینه اهمال کاری می نماید حق ندارد به اوضاع حقوق بشری در کشورهای دیگر اعتراض کند.

وی در واکنش به گزارش کمیته وزارت خارجه آمریکا گفت که اهمال آشکار اصول قانون اساسی به ویژه در پی نقض های گسترده حقوق بشری در آمریکا و عدن پایبندی این کشور به حقوق بشر در قبال دیگر کشورها و مردمانشان باعث میشود واشنگتن دیگر حق اعتراض به هیچ کشور دیگری را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: متاسفانه ما باید بگوییم نتایج گزارش 60 صفحه ای این کمیته هیچ اشاره ای به تحلیل مسائل موجود در عرصه حقوق بشر در آمریکا ندارد.

راخارووا گفت که این گزارش و نتایج آن نمونه ای از پروپاگاندای منحصر به فرد آمریکا در تقویت دیدگاه ویژه اش از مفهوم حقوق بشر است.

وی گفت: آیا واشنگتن می تواند همچنان نقش رهبر دنیا را در پیشبرد برنامه های حقوق بشر در سایر کشورها ایفا نماید؟ چرا به تحقیق و گزارش احتیاج دارید؟ از ما بپرسید ، ما به طور خلاصه و واضح به شما خواهیم گفت. طرح این سوال در حال حاضر و با اوضاع فعلی و ناآرامی های آمریکا مناسب است.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4885

به "روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه آمریکا را ناقض حقوق بشر خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید