ضرورت آرامش در بازار ، دستگاه های ذیربط در تامین نیازمندی های مردم کوشش نمایند

به گزارش پرسینا بلاگ، خبرنگاران/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر تامین مایحتاج معیشتی مردم استان در ماه مبارک رمضان گفت: باید دستگاه های ذیربط به ویژه سازمان صمت، جهاد و فرمانداران استان بوشهر در تامین نیازمندی های مردم در ماه رمضان کوشش نمایند.

ضرورت آرامش در بازار ، دستگاه های ذیربط در تامین نیازمندی های مردم کوشش نمایند

عبدالکریم گراوند در نشست با فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان بوشهر در عسلویه با تاکید بر تحقق و عملیاتی شدن شعار فراوری، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها اظهار کرد: باید از همه ظرفیت ها برای رفع مسائل و موانع در عرصه های مالی، فراوریی، اشتغال زایی و سرمایه گذاری استفاده گردد.

وی موانع را در بخش های مختلف دانست و بیان نمود: بخشی از موانع می توان با رفتارهای مدیریتی رفع کرد و بخشی هم که قانون و بخشنامه ها است باید زمینه اصلاح آنها فراهم گردد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با تبریک ماه مبارک رمضان بر تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه ضیافت الهی تاکید نمود و گفت: در این راستا دستگاه های ذیربط به ویژه مسئولان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و فرمانداران شهرستان های 10 گانه استان بوشهر در پیگیری و رصد تامین نیازمندی های مردم از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

گراوند با تاکید بر تامین شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و دیگر کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان توضیح داد: برقراری آرامش در بازار یک ضرورت است و باید هیچ کمبودی در بازار ایجاد نگردد.

وی اجرای پروژه های آبرسانی را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از کوشش معاون امور عمرانی استانداری، شرکت آب و فاضلاب و فرمانداران در تسریع اجرا طرح های آبرسانی توضیح داد: کارهای خوبی در عرصه تامین آب در استان بوشهر اجرا شده که در این راستا مشارکت دهیاری ها قابل تقدیر و سپاس است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه قطع انشعابات غیر مجاز آب به ویژه خانه باغ ها اضافه نمود: در قطع انشعابات آب غیر مجاز و خانه باغ ها با هیچ کس تعارف نگردد تا مشکل کم آبی در شهرها و روستاها رفع گردد.

گراوند با تاکید بر توجه به حل مشکل سیمان در استان بوشهر خاطر نشان کرد: در این راستا اقدامات مهمی صورت گرفته که امید می رود مشکل تامین، توزیع و عرضه سیمان با قیمت مصوب رفع گردد.

وی شرایط و شرایط کرونایی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این استان در شرایط قابل قبولی قرار داشت اضافه نمود: بر اساس آنالیز های صورت گرفته با افزایش دورهمی های خانوادگی و برپایی مراسم عروسی و ختم بدون رعایت پروتکل بهداشتی زمینه انتشار این ویروس فراهم شد.

استاندار بوشهر رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با کرونا را یک ضرورت دانست و تاکید نمود: همکاری دستگاه قضا و دادستانی ها با افراد خاطی در عرصه مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 6945

به "ضرورت آرامش در بازار ، دستگاه های ذیربط در تامین نیازمندی های مردم کوشش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت آرامش در بازار ، دستگاه های ذیربط در تامین نیازمندی های مردم کوشش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید