طرز تهیه بستنی چیز کیک توت فرنگی همراه ویدیو

به گزارش پرسینا بلاگ، چه کسی گفته که روزهای سرد پاییز و زمستان زمان خوبی برای بستنی خوردن نیست. قرار نیست زیر باران و برف بایستید و درحالیکه دست هایتان بی حس شده قیف یا کاسه بستنی را نگه دارید. می توانید همین حالا برای آماده کردن بستنی چیز کیک خوشمزه آماده شوید و بعد از تهیه کردن این دسر ساده، آن را کنار بخاری یا شومینه خانه تان میل کنید و بدون آنکه سرمای پاییزی را احساس کنید، به درخت های پشت پنجره که باد لابه لای شاخه های بی برگشان می پیچد نگاه کنید.

طرز تهیه بستنی چیز کیک توت فرنگی همراه ویدیو
  • مواد لازم برای تهیه بستنی چیز کیک توت فرنگی

توت فرنگی 400 گرم

آب 50 گرم

شکر 75 گرم

وانیل مایع یک قاشق چای خوری

پنیر خامه ای ویلی خرید آنلاین 125 گرم

شیر عسلی 200 گرم

خامه ترش خرید آنلاین 500 میلی لیتر

بیسکوییت پتی بور خرد شده 200 گرم

  • طرز تهیه بستنی چیز کیک توت فرنگی

مرحله اول

توت فرنگی ها را از وسط نصف نموده و در یک قابلمه بریزید. شعله را روشن کنید و آب گرم را روی توت فرنگی ها بریزید. بعد از چند دقیقه شکر را اضافه کنید. توت فرنگی ها را در جریان پخت گاهی هم بزنید تا شکر ته نگیرد. وقتی توت فرنگی ها کمی نرم شدند، وانیل مایع را اضافه کنید و یک دقیقه بعد قابلمه را از روی حرارت بردارید.

مرحله دوم

پنیر خامه ای را در یک کاسه بریزید و با همزن برقی بزنید. شیر عسلی را هم اضافه نموده و به زدن ادامه دهید. پس از اضافه کردن خامه ترش، مجددا همزن را روشن کنید.

مرحله سوم

بیسکوییت خرد شده را به ظرف خامه و پنیر اضافه کنید و کمی هم بزنید. سپس مایه به دست آمده را در ظرف بریزید. چند قاشق از مربای توت فرنگی که آماده نموده اید را روی ظرف بریزید و کمی آن را در ظرف پخش کنید. در صورت تمایل می توانید به جای مربای توت فرنگی، این بستنی چیزکیکی را با مربای آلبالو یا مربای هلو تهیه کنید.

مرحله چهارم

ظرف را از شب تا صبح در فریزر بگذارید. چیزکیک بستنی شما به همین سادگی آماده شد. برای تهیه آن نه به بستنی ساز احتیاج داشتید و نه وقت زیادی را صرف کردید. نوش جان.

ویدیو

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: کتاب کاله
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2105

به "طرز تهیه بستنی چیز کیک توت فرنگی همراه ویدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بستنی چیز کیک توت فرنگی همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید