فیلم مانور زلزله خود را از طریق شاد سازمان دانش آموزی به دبیرخانه ارسال کنید

به گزارش پرسینا بلاگ، تهران (پانا) - مانور سراسری زلزله و ایمنی در منازل ویژه دانش آموزان و اعضای خانواده آنان فردا 8 آذرماه برگزار می شود؛ دانش آموزان می توانند از پناهگیری و خروج اضطراری در منزل فیلم تهیه و از طریق شبکه شاد سازمان دانش آموزی مناطق و شهرستان ها به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

فیلم مانور زلزله خود را از طریق شاد سازمان دانش آموزی به دبیرخانه ارسال کنید

ویژه برنامه مانور زلزله همراه با اعلام آژیر خطر فردا شنبه 8 آذرماه از ساعت 9.30 تا 10 صبح از رادیو سراسری و شبکه شاد پخش می شود.

دانش آموزان با مطالعه دقیق راهنمای اجرای مانور که در سامانه ارتباطی پیشتازان (ساپ) به آدرس parvareshi4@ قابل دریافت است صبح فردا شنبه 8 آذر ماه در منزل حضور داشته و از طریق رادیو سراسری آماده شنیدن آژیر مانور باشند. به محض شنیدن صدای آژیر نسبت به اجرای راهنمای مربوطه یعنی پناهگیری و خروج اضطراری در منزل اقدام و از این عملیات خود فیلم تهیه کنند و با حجم حداکثر 10 مگابایت تا تاریخ 13 آذرماه از طریق شبکه شاد سازمان دانش آموزی مناطق و شهرستان ها به دبیرخانه مانور ارسال کنند.

مدارس شهرستا ن ها و مناطقی که از لحاظ شرایط کرونایی در شرایط زرد هستند و دانش آموزان در مدرسه حضور می یابند می توانند طبق دستورالعمل سال گذشته نسبت به اجرای آن در سطح مدرسه اقدام و فیلم اجرای مانور را ارسال کنند.

گفتنی است؛ به 3 اثر برتر هر رشته جوایز ارزنده ای از سوی برگزارکنندگان این مانور اهدا می شود.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 5995

به "فیلم مانور زلزله خود را از طریق شاد سازمان دانش آموزی به دبیرخانه ارسال کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم مانور زلزله خود را از طریق شاد سازمان دانش آموزی به دبیرخانه ارسال کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید