نایب رئیس مجلس: سقف تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومان مشخص شد ، قرارداد رسمی الزامی شد

به گزارش پرسینا بلاگ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات وام ودیعه مسکن در انتظار جابجایی مستاجران در طول تعطیلات تابستان است و در اول مهر ماه نهایی می گردد.

نایب رئیس مجلس: سقف تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومان مشخص شد ، قرارداد رسمی الزامی شد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، علی نیکزاد نایب گفت : تسهیلات یاری هزینه ودیعه مسکن پس از نهایی شدن به وسیله شبکه بانکی در اختیار مالکان قرار می گیرد و مستاجران تنها کارمزد تسهیلات را به بانک ها پرداخت می نمایند.

وی ادامه داد : سقف تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومان است و برای استفاده از این تسهیلات حداکثر متراژ واحد مسکونی در تهران 75 متر و در شهر های دیگر 90 متر مربع در نظر گرفته شده است.

نیکزاد توضیح داد : در این طرح قرارداد رسمی میان موجر و مستاجر الزامی است و مبلغ ودیعه مسکن در نزد موجر امانت و مستاجر تنها سود تسهیلات را به بانک پرداخت می نماید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام نمود : در صورت اجرایی شدن این طرح تاثیر چشمگیری در تورم دارد و تا حدودی مشکل ودیعه مسکن را برای مستاجران تامین می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4484

به "نایب رئیس مجلس: سقف تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومان مشخص شد ، قرارداد رسمی الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس مجلس: سقف تسهیلات ودیعه مسکن 100 میلیون تومان مشخص شد ، قرارداد رسمی الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید