هواپیمای اختصاصی برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی به چین اعزام شد

به گزارش پرسینا بلاگ، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هواپیمای اختصاصی با تجهیزات قرنطینه برای بازگرداندن 80 ایرانی از ووهان چین اعزام شد.

هواپیمای اختصاصی برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی به چین اعزام شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از اعزام هواپیمای اختصاصی با تجهیزات قرنطینه برای بازگرداندن 80 ایرانی از چین اطلاع داد و گفت: این افراد بعد از بازگشت به کشور در هتلی در تهران به مدت 14 روز و با حضور تیم پزشکی و با امکانات کامل قرنطینه می شوند.

لازم به ذکر است، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور چین سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چندی پیش در پیامی توئیتری اعلام نموده بود که با پیگیری های مکرر و همراهی وزارت امور خارجه بیش از 70 دانشجوی ایرانی مقیم ووهان چین که نگران شرایط آن ها بودیم، با تدابیر بهداشتی مناسب در روز های آینده به کشور باز می گردند و برای اطمینان از ایمنی، دو هفته در محل مناسبی تحت نظر و مراقبت های کامل پذیرایی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 2841

به "هواپیمای اختصاصی برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی به چین اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای اختصاصی برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی به چین اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید