پوستر عجیب برای تورنمنت فوتسال ایران و بی خبری کمیته فوتسال

به گزارش پرسینا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسئولان کمیته فوتسال ایران از مدت ها پیش در کوشش برای فراهم کردن شرایط برگزاری یک تورنمنت بین المللی فوتسال با حضور چند تیم خارجی در جزیره کیش هستند تا تیم ملی ایران را آماده حضور در جام ملت های آسیا نمایند.

پوستر عجیب برای تورنمنت فوتسال ایران و بی خبری کمیته فوتسال

از کشورهایی چون بلاروس، اوکراین، آذربایجان، مراکش، کویت و عراق به عنوان تیم های احتمالی حاضر در این تورنمنت یاد می شد اما انتشار یک پوستر عجیب با اعلام نام کشورهای شرکت نماینده در این ارتباط، باعث ایجاد ابهاماتی شد.

این تصویر پوستری است که در فضای مجازی دست به دست می گردد و حتی برخی از خبرنگاران خارجی هم آنرا در صفحه خود قرار داده اند. طبق اطلاعات درج شده این پوستر، ایران، کویت، عراق، بلاروس، مراکش و اوکراین برگزار نماینده تورنمنت فوتسال کیش در ماه سپتامبر هستند.

این در حالی است که داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال از این موضوع اظهار بی اطلاعی و قطعی شدن حضور تیم ها در تورنمنت کیش را تکذیب کرد.

پرهیزکار در تبادل نظر با خبرنگاران، گفت: ما با تعدادی از کشورها نامه نگاری نموده ایم. امروز، روز تعطیل این کشورها است و فکر می کنم تا چهارشنبه یا پنجشنبه تیم هایی که قرار است در تورنمنت کیش شرکت نمایند، قطعی می شوند. همانطور که می دانید برگزاری اردو در این شرایط که اخبار خوبی از کرونا از کشورمان بیرون نمی رود، کار را سخت تر می نماید.

رئیس کمیته فوتسال درباره حضور مراکش در تورنمنت کیش هم توضیح داد: حضور مراکش قطعی نیست. در واقع مسئولان فدراسیون این کشور اعلام کردند در شرایط فعلی اجازه خروج از کشورشان را ندارند.

پرهیزکار تاکید نمود: در تورنمنت کیش تیم فوتسال جوانان ایران هم حضور خواهد داشت. می خواهیم به هر شکلی که شده است این تورنمنت برگزار گردد حتی اگر با حضور چهار تیم باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 4943

به "پوستر عجیب برای تورنمنت فوتسال ایران و بی خبری کمیته فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر عجیب برای تورنمنت فوتسال ایران و بی خبری کمیته فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید