گلایه مسافران از گرانی نرخ اتوبوس ها

به گزارش پرسینا بلاگ، مهم ترین مسائل و دغدغه های مخاطبان درباره گران شدن قیمت بلیت اتوبوس در قالب یک بسته ارائه شده است.

گلایه مسافران از گرانی نرخ اتوبوس ها

به گزارش ، با توجه به اینکه بیش از دو سال است که از ویروس خطرناک کرونا در کشور می گذرد و در تمام اماکن عمومی از اتوبوس ها و هواپیما ها گرفته تا مراکز تفریحی یا به حالت نیمه تعطیل درآمدند یا محدودیت هایی برای تردد افراد در نظر گرفته شد.

اما با وجود افزایش نرخ قیمت در اتوبوس ها و تاکسی ها و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی باز شاهد این موضوع هستیم که اتوبوس های بین شهری که باید به تعداد محدودی مسافر سوار کنند اما پر از مسافر می شود، این موضوع در شرایط خطرناک کرونایی باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد و پیامی ارسال کرده است.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. چند ماهی است که بهای بلیط اتوبوس های بین شهری دو برابر شده تا اتوبوس ها صندلی های خود را یکی در میان پر کرده و فاصله اجتماعی در اتوبوس رعایت شود، اما در حالی که این بهای دو برابری از مسافر اخذ می شود صندلی ها را به صورت کامل پر می کنند و هر کس اعتراض کند پول او را داده و می گویند پیاده شو. مسافر هم هیچ جایی ندارد که مراجعه کند، زیرا همه تعاونی ها و اتوبوس ها با هم هماهنگ شده اند. خواهش می کنم در این مورد گزارشی تهیه کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 7780

به "گلایه مسافران از گرانی نرخ اتوبوس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه مسافران از گرانی نرخ اتوبوس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید