پسکوف: به تحریم های آمریکا علیه گروه چچنی پاسخ می دهیم

به گزارش پرسینا بلاگ، سخنگوی کرملین گفت که به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر تحریم یک گروه چچنی و تعدادی از اتباع روسیه به اتهام نقض حقوق بشر واکنش نشان خواهد داد.

پسکوف: به تحریم های آمریکا علیه گروه چچنی پاسخ می دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین امروز جمعه اعلام کرد که به تحریم های آمریکا علیه یک گروه چچنی پاسخ خواهد داد.

بنابر گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،پسکوف گفت: یک راه و یا بیشتر، البته ما به قانون مقابله به مثل احترام می گذاریم که نیازمند اقدامات متقابل علیه چنین اقدامات مخربی است...هر کاری در راستای منافع ملی ما انجام خواهد شد.

وزارت خزانه داری آمریکا طبق قانون ماگینسکی تحریم هایی را علیه یک گروه چچنی و پنج نفر را که دست کم سه نفر از آنها روس هستند به اتهام نقض حقوق بشر اعمال کرد. کشتار افراد خلاف چارچوب قانونی و شکنجه هم جنسگرایان از جمله موارد اتهامی است که متوجه این افراد است.

این اقدام در شرایطی صورت گرفت که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به شهر سوچی روسیه با سرگئی لاوروف همتای روسی خود و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

سنای آمریکا در دوران باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا، لایحه قانونی در زمینه مبادلات تجاری با روسیه، موسوم به قانون ماگینسکی را تصویب کرد که اعمال تحریم های روادیدی علیه برخی مقامات روسی که به عقیده آنها ناقض حقوق بشر هستند را در نظر گرفت که به امضای اوباما رسید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

سفرهای ادلیا: سفرهای ادلیا: ارزانترین تورهای مسافرتی اروپایی، آسیایی و کانادا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: persinablog.ir شناسه مطلب: 529

به "پسکوف: به تحریم های آمریکا علیه گروه چچنی پاسخ می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسکوف: به تحریم های آمریکا علیه گروه چچنی پاسخ می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید